G'middag,
Omdat het al jaren geleden is dat ik nog in Access aan de slag ben gegaan wil ik hier eerst mijn uiteenzetting geven vooraleer dat ik eraan begin en dan volledig vast kom te zitten.
Alles staat i.v.m recruitering van personeel. Er zijn verschillende stappen in het proces. Nieuwe kandidaten (persoonlijke gegevens), kandidaten die de testprocedure hebben doorlopen (testresultaten) en kandidaten die alles positief hebben doorlopen (positief en koppeling v/d job binnen het bedrijf). Hier twijfel ik dus al, splits ik alles op in 3 tabellen of zet ik al deze gegevens in één tabel?
Om de gegevens in te geven ga ik via een schakelbord werken waar je of een nieuwe kandidaat kan toevoegen, de resultaten ingeven, of de koppeling van de job kan doen. Het 2de en 3de invulblad zou met een lookupbox gaan waar je geen nieuwe kandidaat in kan steken. Hoe vermijd ik dat?
Alvast bedankt voor jullie inzicht in mijn basisstructuur.
Grtjs,
Julie
Omdat het al jaren geleden is dat ik nog in Access aan de slag ben gegaan wil ik hier eerst mijn uiteenzetting geven vooraleer dat ik eraan begin en dan volledig vast kom te zitten.
Alles staat i.v.m recruitering van personeel. Er zijn verschillende stappen in het proces. Nieuwe kandidaten (persoonlijke gegevens), kandidaten die de testprocedure hebben doorlopen (testresultaten) en kandidaten die alles positief hebben doorlopen (positief en koppeling v/d job binnen het bedrijf). Hier twijfel ik dus al, splits ik alles op in 3 tabellen of zet ik al deze gegevens in één tabel?
Om de gegevens in te geven ga ik via een schakelbord werken waar je of een nieuwe kandidaat kan toevoegen, de resultaten ingeven, of de koppeling van de job kan doen. Het 2de en 3de invulblad zou met een lookupbox gaan waar je geen nieuwe kandidaat in kan steken. Hoe vermijd ik dat?
Alvast bedankt voor jullie inzicht in mijn basisstructuur.
Grtjs,
Julie