opbouw site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Zal het even aanpassen. Het lichtere plaatje zal ik even uploaden dit vond ik ook wel erg mooi staan.
Misschien ben ik een vervelend persoontje maar ik zou nog graag willen weten hoe ik tekst kan plaatsen langs het menu. Hij plaatst alle tekst van me onderin.
Mag ik je weer heel hartelijk danken voor je hulp.

groetjes Keeze

Hoi Keeze,
Het plaatsen van de inhoud naast het menu kan met gebruikmaking van de float-eigenschap (zie bv. hier).
Voor de inrichting van dit type pagina ga ik je verwijzen:

Met vriendelijke groet,
CSShunter

dank je voor je snelle reactie. Zal het morgen even proberen. De cursus staat al bij de favorieten en zal hem beslist doornemen.

Groetjes Keeze

Hoi
Heb een beetje gefoeteld. Ik heb het menu overgenomen van de link. Deze was "rustiger"op de site. Als dit niet mag hoor ik het graag en haal hem eruit. Het menu zou ik graag iets naar beneden willen hebben maar lukt nog niet echt. Ik krijg de achtergrond niet meer goed gezet dwz met de boompjes.

groetjes

Nee-nee: meteen doen!
Als je eerst de rest "in orde" maakt, zou het kaartenhuis in elkaar kunnen vallen als de html-verbeteringen worden doorgevoerd.
Html- en css-codering is erg subtiel en kwetsbaar. :)

smile oke ik zie al hoe belangrijk het is. doe het even ( even jaja)

Hoi

Ik kan verder met de site. Hopelijk mag ik nog eens terug komen met vragen.
Tot zover heel hartelijk dank voor de geboden hulp.
Ik weet niet waar ik de vraag op opgelost kan zetten.

Groetjes en bedankt

Hoi keeze,
Kom gerust terug! :)
Om de vraag op opgelost te zetten ga je (als je ingelogd bent) naar de donkerblauwe optie-balk helemaal bovenaan, boven de eerste vraag. Daar staat bij: "Zet status opgelost".

Succes verder!
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan