Opdrachten voor kinderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PascalD17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2016
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een website waar leerlingen en leerkrachten baat bij hebben.
Voor de kinderen van mijn eigen basisschool wil ik ook een pagina hebben waar zij opdrachten kunnen maken.
Hierbij ook meteen mijn vraag 'hoe werkt het maken van zo'n dergelijk systeem'. Ik maak mijn website via www.wix.com

Een voorbeeld hiervan is:
http://www.jufmelis.nl/woordsoorten/Zelfstandige-Werkwoorden/Zelfstandige-werkwoorden-2

> Hier kun je het goede antwoord(en) aanklikken, wanneer je klaar bent kun je meteen je score en fouten zien.

Het liefst wil ik ook dat de gemaakte opdrachten worden opgeslagen zodat ik het kan controleren en op basis van de gegevens de kinderen biedende lesstof kan aanbieden.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt!

Groet,
PascalD17

Hallo Puppie,
Bedankt voor het meedenken, maar dit is niet wat ik bedoel.
Ik heb wel opdrachten maar wil een systeem op mijn website hebben zodat leerlingen (online) deze opdrachten kunnen maken.
En wanneer ze klaar zijn zij kunnen zien wat goed of niet goed is gegaan. En waar ik (het liefst) op een later tijdstip het gemaakte werk van de leerlingen kan bekijken.

aha meer een digitale juf dus.

Hallo Pascal,

Misschien kun je wel Javascript in Wix toevoegen die nodig is voor het lesmateriaal maar de Javascript code zal je zelf moeten (laten) schrijven.
Ik denk niet dat Wix het opslaan van resultaten ondersteunt. Daar is een CMS met bijbehorende database voor nodig.

Suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan