• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opdrachtenknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos1234

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
In een excel-bestand heb ik op een werkblad een knop gezet met een macro erachter. Als deze knop wordt geklikt, wordt de macro uitgevoerd.
Nu heb ik dit bestand aan een collega bezorgd en daar is die knop niet te zien. Op beide computers (zowel die van mij als die van mijn collega) staat Excel 2003. Kan het iets te maken hebben met de geactiveerde Invoegtoepassingen/Add-ins?
:rolleyes:
Jos

Hoe staat het beveiligingsniveau qua macro's op beide PC's, vooral dan op de PC van de gast?

Wigi

Het beveiligingsniveau op mijn computer staat op LAAG, dat op die andere staat op GEMIDDELD, maar ik heb die ook al eens op LAAG gezet, maar dat veranderde niet heel veel.
Jos

Jos,

is het mogelijk om het bestand hier bij te voegen? Of is het misschien vertrouwelijke info?

Het is geen vertrouwelijke informatie, maar ik kan het niet aan de hand van het voorbeeld dat ik hier heb, aantonen wat het probleem is, aangezien het probleem zich hier niet stelt.

In bijlage dus!

Jos

Bijlagen

Jos,
Schrale troost maar bij mij is de knop gewoon zichtbaar. Hoe het kan dat de knop bij jouw makker niet zichtbaar is kan ik geen verklaring voor geven.

hallo Jos,

Zie de opmerkingen op Blad1 over Placement van ActiveX-Buttons.
En een opmerking over sorteren in Module4.

Bijlagen

Bedankt

Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Ik heb het bestandje nog eens doorgestuurd en toen was het probleem blijkbaar opgelost!? De geheimen van een computer ....???;)

Jos

Geen geheimen van de computer, jouw makker heeft je gewoon liggen gehad :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan