Opeens alle persoonlijke bestanden verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald89

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
2.768
Hallo allemaal,

Op aanraden van Emile even een eigen topic geopend, ik zit met het volgende probleem:
Ik zit hier op mijn HP laptopje met Vista Home Premium. Gisteravond een scan uitgevoerd met Nod32 en spybot search & destroy, zijn geen rare dingen gevonden, behalve de standaard cookies. Die heb ik laten verwijderen toen.

Dus ik zet vanochtend mijn laptopje aan, ik wou even een muziekje opzetten, opeens alles verdwenen in de volgende mappen: Muziek, Afbeeldingen, Downloads en Video's.
Ik even geprobeerd via C:/gebruikers/Ronald (mijn standaard account met administrator rechten), geen resultaat. Via alle overige accounts in de gebruikers-map ook geen enkel bestand.
Met de zoekfunctie op de hele C schijf ook geen resultaat.

Nu is het niet het probleem dat ik alle bestanden definitief kwijt ben, die heb ik gelukkig nog in een recente back-up staan, maar ik zou graag willen weten waar dit door komt.
Heeft iemand van jullie enig idee?

Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg Ronald
 
ik zou zeggen, probeer eens systeemherstel.

maar voor de rest weet ik het ook niet zo, het is niet dat ik voor je computer zit en even kan gaan uitpluizen waar je bestanden naartoe zijn...

Heb je een verschil gemerkt in schijfruimte?
Is je schijfruimte op je c-schijf of waar de bestanden ook stonden een heel stuk groter/kleiner geworden?
 
Met het systeem schijnt verder niets mis te zijn, geen rare dingen ofzo dus systeemherstel begin ik liever niet aan ivm alle programma's herinstalleren.
Heb hem heel m'n schijf laten doorzoeken (ook systeembestanden en niet geïndexeerde locaties) maar geen enkel bestand gevonden.

Voor zover ik nu kan zien heb ik er ook geen 20gb schijfruimte bij doordat de bestanden verwijderd waren, maar dit zou ik niet zeker weten: kan nooit onthouden hoeveel er nog over is.
 
aangezien het nog maar sinds gisteren is denk ik niet dat je al zoveel programma's hebt geinstalleerd in die tijd, maar goed...
 
Mijn laatste herstelpunt is al een goed tijdje terug..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan