Opeens doet liveupdate het niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter tisha
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tisha

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2003
Opeens doet liveupdate het niet?

Heb nooit problemen gehad met liveupdate, en vanavond kwam het icoontje in taakbalk tevoorschijn voor de update maar de updates voor norton werden niet bijgewerkt...en het icoontje verdween weer..
toen heb ik heb handmatig geprobeerd, maar lukte ook niet er stond een kruisje in het lijstje bij virusdefinities bijwerken.
Uiteindelijk heb ik de definities bijgewerkt via de symantec site, nu is het alsnog bijgewerkt.

Zijn er problemen bekend van meerdere mensen die vanavond niet konden updaten van norton definities?

ahaa ik dacht al.. dus ik wacht t nog maar even af zal wel weer goedkomen zoals altijd .. dus ik heb niet overhaast norton eraf gegooid, ik dacht eerst maar even hier vragen of er meer zijn die het zelfde probleem hebben.
Heb toch maar voor de zekerheid update gedaan via symantec site gelukkig zodat hij toch is bijgewerkt :-)

ja wil niet echt werken met nav 2003 :(

LU6004: LiveUpdate did not complete successfully.
Due to a transmission error, one or more LiveUpdate components failed internal authentication. Please run LiveUpdate again. If the error persists, contact your network administrator or LiveUpdate provider.

ondertussen weer opgelost zo te zien norton doet weer gewoon zijn live updates.
zal wel ff storing zijn geweest bij symantec ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan