Opeens geen draadloze netwerken meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenlof

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2001
Beste allen,

Ik heb een probleem met mijn laptop Sony Vaio met Windows 8.
Sinds gisteren is er opeens geen draadloos netwerk meer te vinden. Het ligt niet aan mijn modem of router, want op andere apparaten werkt wifi nog prima. Ik vermoed dat het samenhangt met een kleine update (moest eerder op de dag opnieuw opstarten), maar zeker weten doe ik het niet. Via systeemherstel computer een dag terug zetten had geen effect.

Via apparaatbeheer zie ik wel een uitroepteken staan bij de draadloze netwerkadapter (foutcode 10). Uit- en weer inschakelen heeft geen effect.
Laptop heeft geen fysiek knopje om internet aan/uit te zetten.

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?

Je kan proberen in apparaat beheer de driver opnieuw te installeren.
Eerst installatie ongedaan maken kiezen, en eventuele driver verwijderen.
Hij moet dan wel bedraad verbonden zijn met internet, want hij kan anders de drivers niet downloaden.
Maar het kan dus ook zijn dat het netwerkkaartje de geest heeft gegeven.

Je kan proberen in apparaat beheer de driver opnieuw te installeren.
Eerst installatie ongedaan maken kiezen, en eventuele driver verwijderen.
Hij moet dan wel bedraad verbonden zijn met internet, want hij kan anders de drivers niet downloaden.
Maar het kan dus ook zijn dat het netwerkkaartje de geest heeft gegeven.

Dank voor je reactie, ga ik proberen. Ik ben alleen niet al te handig met dit soort dingen... Spreekt het voor zich welke drivers ik moet downloaden (en waar vandaan)?

Helaas, drivers opnieuw geïnstalleerd, maar wederom fout met code 10 bij draadloze netwerkadapter. Denk dat ik Sony helpdesk maar moet gaan bellen (tijdens kantooruren...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan