Beste lezers,
af en toe wordt ik zo moe van computers..
Heb van de week wat nieuwe hardware in mijn computer gezet. Videokaart en voeding.
Alles werkte twee dagen goed, maar nu kapt mijn geluid er opeens mee.
Heb hem gisteren normaal afgesloten en toen deed het geluid het nog.. nu start ik hem op en het is helemaal weg.. Heb al geprobeerd mijn drivers te up daten (kon hem ook niet goed vinden.. de downloadsite is een warboel van drivers en versies..), in configuratiescherm gekeken, maar ben hier niet zo'n wonder in..
welke specificaties hebben jullie allemaal nog nodig om me verder te helpen? Hier in ieder geval een lijstje uit everest.
CPU Type Intel Celeron D 320, 2400 MHz (18 x 133)
Moederbordnaam Asus P4S800-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
BIOS Type Award Modular (04/30/04)
Video kaart NVIDIA GeForce 6800 GS/XT (256 MB)
3D Acceleratie nVIDIA GeForce 6800 XT AGP
Geluidskaart Analog Devices AD1888 @ SiS 7012 Audio Device
Soundmax Driver..
mvg Thijs Wienbelt
af en toe wordt ik zo moe van computers..
Heb van de week wat nieuwe hardware in mijn computer gezet. Videokaart en voeding.
Alles werkte twee dagen goed, maar nu kapt mijn geluid er opeens mee.
Heb hem gisteren normaal afgesloten en toen deed het geluid het nog.. nu start ik hem op en het is helemaal weg.. Heb al geprobeerd mijn drivers te up daten (kon hem ook niet goed vinden.. de downloadsite is een warboel van drivers en versies..), in configuratiescherm gekeken, maar ben hier niet zo'n wonder in..
welke specificaties hebben jullie allemaal nog nodig om me verder te helpen? Hier in ieder geval een lijstje uit everest.
CPU Type Intel Celeron D 320, 2400 MHz (18 x 133)
Moederbordnaam Asus P4S800-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
BIOS Type Award Modular (04/30/04)
Video kaart NVIDIA GeForce 6800 GS/XT (256 MB)
3D Acceleratie nVIDIA GeForce 6800 XT AGP
Geluidskaart Analog Devices AD1888 @ SiS 7012 Audio Device
Soundmax Driver..
mvg Thijs Wienbelt