Opeens geen supervisior meer bij Norton

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Ik start net mijn pc op en opeens start Norton Internet security en Norton antivirus niet meer op!

Ook wil msn niet meer starten en hij geeft aan dat er probelemen zijn met me internet verbinding!

Ik kijken wat er aan de hand is met norton is alles uitgeschakeld! Wil ik het aanzetten staat er dat ik geen supervisior ben! Dus ik kan hem ook niet verwijderen of iets! Ik kwam er gister nog gewoon in!

Iemand een idee hoe ik hem kan verwijderen?? Ik denk zelf dat me msn het niet doet omdat het daar ergens is uitgeschakeld door iemand..??

MSN doet het ook niet, begrijp ik dat goed. Als dat zo is, dan denk ik dat het probleem ligt bij je internetverbinding. Met andere woorden de internetverbinding is (niet) of gedeeltelijk
ontoegankelijk.

Groeten,

Dat klopt msn werkt ook niet! ( voor de rest werkt internet gewoon)

Norton werkt toch niet via internet?? Dus dan zou dat toch gewoon moeten werken? Ik zie ook geen icoon meer rechts onder in beeld!

Dit is de melding die ik krijg bij m$n:

aanmelden bij .NET messenger service is mislukt, mogelijk door een probleem met je Internet verbinding.
Probeer het later opnieuw. 0x81000370

Ik wordt dr gek van!!

Internet security werk wel via Internet, vandaar de naam, op het moment dat dit programma, geen internet-verbinding kan krijgen. Zal het programma ook niet werken zoals het behoort te doen.

Groeten,

aha en Norton antivirus??

Maar hoe kan het dan dat ik geen rechten meer heb om Norton aan te zetten/instellingen te veranderen??

En ik heb toch echt gewoon internetverbinding! Alleen msn werkt niet! Had het liever andersom gehad maar oke!

Ik denk zelf eerder aan een hacker die wat instellingen heeft veranderd!

Dus ik zit te denken aan een format c

supervisor

Beste

Doe eens een windows hersteller, dat kan helpen.
Ander ie verwijderen en opnieuw installeren en dan norton verwijderen en opnieuw installereen.
doe dat maar eerst voor je format doet.

succes

jean

Hoe kan ik Nav en NIS van me pc verwijderen?? zonder dat ik hiervoor de rechten heb?

Ik heb het ondertussen kunnen verwijderen maar Msn werkt nog niet! Het lag dus niet daaraan....

Mijn internet instellingen zijn gewoon goed ingesteld. Toch krijg ik telkens de volgende melding:

aanmelden bij .NET messenger service is mislukt, mogelijk door een probleem met je Internet verbinding.
Probeer het later opnieuw. 0x81000370

Iemand..?

Das een hele slimme ja...

Maar als het aan mijn internet verbinding ligt dan moet er wat aan te doen zijn!

En aangezien ik gewoon sites kan bekijken enzo betwijfel ik of het aan mijn verbinding ligt! Ik heb msn al verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar zonder resultaat...

Pff waarom komen dit soort dingen altijd als je het net niet kan gebruiken

je wilt ermee zeggen dat meer mensen dat probleem hebben?

Nee. Dat het gewoon een kwestie van tijd is tot hij wel weer doet.

Okeej dat doen we dan maar!

ga toch zo de kroeg in dus vermaak me wel zonder msn :D

Bedankt!

En toch doet ie het nogsteeds niet! Ik denk dus dat er iets fout moet zijn!

Ook doen sites het niet zoals online zaken doen van de rabobank, hotmail.com en meer van dat soort beveiligde sites!

Laatst bewerkt:
Windows opnieuw geinstaleerd en het werkt weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan