Opeens geen verbinding met router? ( kan niet op internet, wd7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bestmayo

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Twee maanden geleden een neiuwe laptop gekocht, draadloze verbinding gemaakt met router en twee maanden lang gewoon perfect internet.
Tot vandaag, opeens geeft hij op elke website de tekst kan geen verbinding maken. Echter volgens mijn laptop heb iik gewoon verbinding met internet! Het max aantal streepjes in het bereik ook met mijn router Belkin.
Het gekke is dat mijn startpagina ( toevallig Gmail) bij opstarten het wel doet en ook heb ik een mailtje kunnen sturen. Ik kan alleen niet naar andere internetpagina's. ( ook in nieuw tabblad naar gmail gaan levert zelfde probleem op; kan geen verbinding maken)
Ik heb al van alles geprobeert:
- probleemoplosser van windows7: vind geen probleem, prima internetverbinding volgens dat.
- Poorten open proberen te zetten. Ik heb het IP adres van mijn laptop geprobeerd te vinden maar ook die pagina opent hij niet. Mijn conclusie is dus dat hij geen verbinding heeft.
-router aan en uit gezet meerdere malen
- draadloze verbinding opnieuw ingesteld ( eerst verwijdert en toen weer aangemaakt)

Deze pc waarmee ik nu onlien ben zit op dezefde router alleen dan gewoon via de kabel. Het ligt daar dus niet aan.
Ik heb overig geen andere programma's geinstaleerd of wat dan ook. Opeens laad hij geen internetpagina;s meer.

Wat kan er aan de hand zijn en vooral hoe op te lossen??

Laatst bewerkt:
probeer je router eens opnieuw op te starten en als dat niet werkt zal ik als ik jou was even je virusscanner de hele computer laten scannen:thumb:. Wie weet, misschien zit er wel een virus op je computer.

Ik heb net systeemherstel gedaan, het enige wat ik nog niet gedaan had. Dat heeft gewerkt.
Blijft wel de vraag, hoe voorkom ik dit in de toekomst?( bij oude laptop ook 2 keer gehad maar dan was t een kwestie van poorten openen op de laptop. Maar geen idee meer welke poorten dat waren?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan