Opeens reboot zonder BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo, ik heb een Asus PC. Waar Windows 2000 opstaat.

Draait heel snel, ben er zeer tevreden over.

Maar soms als ik op de pc bezig ben dan reboot die opeens:confused:.
Dit irriteert mij enorm. Als ik de pc gewoon laat draaien zonder iets op te doen, blijft hij gewoon staan.

Mijn systeem:
Moederbord: ASUS P3B-F
RAM: 512MB
Videokaart: Matrox Millenium G200.

XP Gaf nooit problemen

PS. Misschien wat elangrijke info: bij enkele pc's waar ik 2000 met dezelfde cd installeerde gaf die ook dit probleem. Dat instelling van foutmelding weergeven bij fout helpt niet.

Bij voorbaat bedankt.

Hallo,
messchien een virus, scan ff met avg 8.0 op virussen.
heb ik ook wel eens gehad..vervelen ja:(

gr patryk vd meulen

Ik gebruik Antivir (de beste verkozen dit jaar).

Scan hem elke week (heb hem gisteren laten draaien) pc is volledi proper.

Laatst bewerkt door een moderator:
die cd van 2000, is het een originele of kopie? En zijn alle updates voor windows geinstalleert, en alle drivers voor de pc zelf?

die cd van 2000, is het een originele of kopie? En zijn alle updates voor windows geinstalleert, en alle drivers voor de pc zelf?

Het is een geslipstreame cd zonder bijgevoegde updates enkel Serivce Pack . De originele cd is een kopie.

Is volledig up to date. en heb alle drivers.
Ik heb wel een legale key.

Welke Service pack is geinstalleerd? SP4?

Er kan ook een fout in je kopie zitten, gezien je aangeeft, dat het op andere pc's ook gebeurt, die met deze cd-rom zijn geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Welke Service pack is geinstalleerd? SP4?

Er kan ook een fout in je kopie zitten, gezien je aangeeft, dat het op andere pc's ook gebeurt, die met deze cd-rom zijn geinstalleerd.

Dus maar een andere cd zoeken?

Mijn key is geschikt voor SP2 installatie. er zijn alleen torrents te vinden met SP4 (en illigale keys)

Dus maar een andere cd zoeken?

Mijn key is geschikt voor SP2 installatie. er zijn alleen torrents te vinden met SP4 (en illigale keys)
Volgens mij maakt dat toch niet uit hoor, jou key moet toch ook werken met een 2000 versie met SP4. Desnoods pak je er 1 zonder SP bij, en installeer je SP4 daarna apart.

Volgens mij maakt dat toch niet uit hoor, jou key moet toch ook werken met een 2000 versie met SP4. Desnoods pak je er 1 zonder SP bij, en installeer je SP4 daarna apart.

ik mag egen links geven zeker.

Ik heb een torrent gevonden met een illigale key

Dus ik moet daar gewoon mijn LEGALE key intypen dan.

JIj mag met jou legale key een cd bijwijze van spreken bij je buurman lenen en daarmee Windows installeren, met jou eigen key. Ja de key is ook voor Windows 2000 SP4

JIj mag met jou legale key een cd bijwijze van spreken bij je buurman lenen en daarmee Windows installeren, met jou eigen key. Ja de key is ook voor Windows 2000 SP4

Ok bedankt. Ga het meteen proberen.

Ik laat nog iets weten.

Ik heb net windows 2000 geinstalleerd met een andere cd

Nu kijken of ie nog reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan