Hello super users,
Ik heb voor het zekerste al maar een "zeer" uitgedunde versie van mijn file geuploaded om hopelijk mijn bedoelingen duidelijk te kunnen maken.
Wat wil ik bereiken:
1. Dat de user van deze file de gegevens op het blad "Data" kan wijzigen.
2. Als deze wijzigingen zijn gemaakt de tabbladen dezelfde naam wijziging ondergaan.
Momenteel heb ik onder "knop6" al ongeveer alles aan de praat gekregen.
Echter kan momenteel enkel de kolom "naam" op het blad "Data" gewijzigd worden.
Op de verschillende tabbladen met de namen zijn er velden die eveneens verwijzen naar het Tabblad "Data"
Voor de gebruiker is op zich enkel het tabblad " start" zichtbaar. Het blad " data" is hidden en paswoord protected omdat daar nog meer gegevens staan om alles werkende te hebben..
Hopelijk maakt de file het duidelijker.
Alvast bedankt om dit al te willen doorworstelen
Ik heb voor het zekerste al maar een "zeer" uitgedunde versie van mijn file geuploaded om hopelijk mijn bedoelingen duidelijk te kunnen maken.
Wat wil ik bereiken:
1. Dat de user van deze file de gegevens op het blad "Data" kan wijzigen.
2. Als deze wijzigingen zijn gemaakt de tabbladen dezelfde naam wijziging ondergaan.
Momenteel heb ik onder "knop6" al ongeveer alles aan de praat gekregen.
Echter kan momenteel enkel de kolom "naam" op het blad "Data" gewijzigd worden.
Op de verschillende tabbladen met de namen zijn er velden die eveneens verwijzen naar het Tabblad "Data"
Voor de gebruiker is op zich enkel het tabblad " start" zichtbaar. Het blad " data" is hidden en paswoord protected omdat daar nog meer gegevens staan om alles werkende te hebben..
Hopelijk maakt de file het duidelijker.
Alvast bedankt om dit al te willen doorworstelen