• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opeenvolgende wijzigingen doorvoeren d.m.v listbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dedeke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2020
Hello super users,

Ik heb voor het zekerste al maar een "zeer" uitgedunde versie van mijn file geuploaded om hopelijk mijn bedoelingen duidelijk te kunnen maken.
Wat wil ik bereiken:
1. Dat de user van deze file de gegevens op het blad "Data" kan wijzigen.
2. Als deze wijzigingen zijn gemaakt de tabbladen dezelfde naam wijziging ondergaan.

Momenteel heb ik onder "knop6" al ongeveer alles aan de praat gekregen.
Echter kan momenteel enkel de kolom "naam" op het blad "Data" gewijzigd worden.

Op de verschillende tabbladen met de namen zijn er velden die eveneens verwijzen naar het Tabblad "Data"

Voor de gebruiker is op zich enkel het tabblad " start" zichtbaar. Het blad " data" is hidden en paswoord protected omdat daar nog meer gegevens staan om alles werkende te hebben..

Hopelijk maakt de file het duidelijker.

Alvast bedankt om dit al te willen doorworstelen

Bijlagen

als je die andere kolommen ook nog wil wijzigen, dan zal je een navenant aantal textboxes moeten bijmaken.
Of begrijp ik de vraag verkeerd ?

als je meer wilt wijzigen dan alleen de naam dan moet je je userform wat uitbreiden.
je bent al zover gekomen, dat uitbreiden moet voor jou een fluitje van een eurocent zijn.

Laatst bewerkt:
@ Cow18 en Sylvester - ponten

Hoi,

Alvast bedankt voor de reacties.

Vermoed wel dat er inderdaad nog het een en ander aan textboxes bij moet komen.

Betreft fluitje van een cent :)

Ik ben alleen zover gekomen dankzij de raadgevingen op dit forum.
Begin zo langzaam aan iets meer te begrijpen van vbs maar blijf ploeteren om zelf vanaf nul van start te gaan.
Hier en daar probeer ik wel zelf wat te wijzigen en te combineren. Dan uittesten en hopen dat ik de boel niet verknoeid heb.

Dus zou meer dan Happy zijn als een van jullie me op de goede weg kan helpen, zeker betreft het wijzigen van de gegevens op het blad data.

Moest ik er zelf uitgeraakt zijn laat ik het zeker ween en post ik evenzeer de toegepaste code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan