• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

open com poort 2 via vba

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank_koreman

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
na uren zoeken ben ik nog niks verder gekomen met de vraag of vba de com poort van de pc even kan openen om hem vervolgens weer te sluiten.

ik heb een kassa- geldlade gekocht die aangesloten kan worden op compoort 2 van de pc. en ik wil in het programmatje waar ik nog steeds mee bezig ben deze kassalade te openen.

ik heb heel ingewikkelde codes gevonden die niet werkten, en vraag bij deze of er geen simpele code is die hetzelfde voor elkaar kan krijgen.

ik hoop dat iemand die zich hier ooit in verdiept heeft mij een antwoord kan geven.

na uren zoeken ben ik nog niks verder gekomen met de vraag of vba de com poort van de pc even kan openen om hem vervolgens weer te sluiten.

ik heb een kassa- geldlade gekocht die aangesloten kan worden op compoort 2 van de pc. en ik wil in het programmatje waar ik nog steeds mee bezig ben deze kassalade te openen.

ik heb heel ingewikkelde codes gevonden die niet werkten, en vraag bij deze of er geen simpele code is die hetzelfde voor elkaar kan krijgen.

ik hoop dat iemand die zich hier ooit in verdiept heeft mij een antwoord kan geven.

Dit zegt mij bitter weinig. Ik kan je hierbij niet helpen.

Googlen zal je al wel gedaan hebben, maar heb je ook al gezocht op Excel forums zoals MrExcel of Ozgrid?

Wigi

dank je wel Wigi, voor de reactie.

via google ben ik idd op deze fora terecht gekomen. zijn hele goede fora, maar voor mij, mede door de engelse taal, en de ingewikkelde vragen moeilijk te begrijpen.

ik laat wel iemand een .exe of .bat -file maken en roep deze dan aan via vba.

in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan