Open formulier updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter28

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2013
Hoi Allen,

Hierbij een vraag die ik al eerder gesteld heb maar ik dacht dat ik de oplossing had maar het werkt niet.

Ik heb een gegevensformulier dat op meerdere pc's open moet komen staan, de gegevens haal ik uit een Query die gelinkt is aan een tabel, daarbij heb ik ook nog 4 formulieren waarbij ik gegevens kan opvragen en de gegevensformulier kan vullen.

Nu wil ik dat als ik een invulformulier open om gegevens in te vullen hij 1 op 1 de gegevensformulier ook vult zonder zelf te vernieuwen, ik heb al veel op internet gekeken maar ik kom er niet echt uit.
Wie kan mij een goede stap in de richting duwen?
.

Pieter

En wat is de oplossing die dan niet werkt? Voordat we je hetzelfde wiel aanreiken?

Hoi Michel,

Code die ik gebruikte was deze:

=[Form]![Naam van mijn formulier].[Requery]

Ik zie wel dat er iets gebeurd maar ik moet nog steeds handmatig alles vernieuwen.

Pieter

Requery doet 't of niet. Als hij werkt, ververst hij het formulier en springt hij naar het eerste record. Maar jouw opmerking vind ik dus nog steeds een beetje vaag...

Goedemorgen Michel,

Ik heb nu de code =[Formulieren].[mijn form].[Requery]in mijn invulformulier staan en op zich doet hij het, alleen te laat, op het moment ik een order invoer doet hij niets maar als ik een 2 order in ga voeren update hij automatisch de eerste order die ik heb ingevoerd in mijn open gegevensformulier die open staat.

Wat moet ik nu doen om de eerste order automatisch geupdate te krijgen in mijn open gegevensformulier.

Pieter

Codes laat je lopen op een specifiek moment. Zolang ik niet weet bij welke gebeurtenis je hem draait, ga ik niet gokken :)

Opgelost door code in het formulier te zetten op <nabewerken> ipv op de laatste keuzelijst.

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan