dickenannemiek
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jun 2003
Ik heb sinds enkele weken tijdens het opstarten van de pc (dus voordat XP start) een soort cd-speler in beeld (Open Jukebox). Deze blijft ook een halve minuut in beeld en de jaren daarvoor had ik dat niet. (paar weken geleden door pc zelf "ernstige fout" hersteld bij het opstarten)
XP draait zelf overigens naar behoren!
Vragen:
Wat is er veranderd? Wat kan ik doen om die openjukebox niet meer te zien? Werkt de pc nu "anders"?
info:
Heb PC van SKY met XP op partitie op deel harde schijf. Heb afgelopen weekend destructief systeemherstel gedaan. XP opnieuw dus geinstalleerd. Maar zoals te verwachten... de open jukebox blijft. (zit immers vóór het starten van XP zelf)
Dus:
- Computer aan
1) begint met zwart scherm met videokaartinfo
dan PIEP
2) zwart scherm met Phoenix Award Bios en meer; detecting IDE-drives en ook "del to enter setup". Hier staat ook in grote gekleurde letters AOpen vivid bios (dit laatste was er eerst ook niet)
3) en dan het plaatje van de open jukebox! gaat vanzelf weg na halve minuut
4) dan bekend zwart vervolgscherm waar o.a. stations gecontroleerd worden op boot cd's enzo
5) Xp start op
Heb A-Open AX4G Pro moederbord
DX-diag:
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: SKYCOMPUTEREUROPE
System Model: AWRDACPI
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
Memory: 768MB RAM
Page File: 219MB used, 1273MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
XP draait zelf overigens naar behoren!
Vragen:
Wat is er veranderd? Wat kan ik doen om die openjukebox niet meer te zien? Werkt de pc nu "anders"?
info:
Heb PC van SKY met XP op partitie op deel harde schijf. Heb afgelopen weekend destructief systeemherstel gedaan. XP opnieuw dus geinstalleerd. Maar zoals te verwachten... de open jukebox blijft. (zit immers vóór het starten van XP zelf)
Dus:
- Computer aan
1) begint met zwart scherm met videokaartinfo
dan PIEP
2) zwart scherm met Phoenix Award Bios en meer; detecting IDE-drives en ook "del to enter setup". Hier staat ook in grote gekleurde letters AOpen vivid bios (dit laatste was er eerst ook niet)
3) en dan het plaatje van de open jukebox! gaat vanzelf weg na halve minuut
4) dan bekend zwart vervolgscherm waar o.a. stations gecontroleerd worden op boot cd's enzo
5) Xp start op
Heb A-Open AX4G Pro moederbord
DX-diag:
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: SKYCOMPUTEREUROPE
System Model: AWRDACPI
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
Memory: 768MB RAM
Page File: 219MB used, 1273MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
Laatst bewerkt: