Open met... werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyroq

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Dit is een probleem wat ik bij XP ook al een keer heb meegemaakt. Op een of andere manier worden sommige bestandsformaten gekoppeld aan de verkeerde programma's. Bij mij worden SWF's gelinkt aan Winamp (wat FlashPlayer moet zijn) en PSD bestanden aan Adobe Acrobat (wat natuurlijk Photoshop moet zijn). Als ik een ander programma wilt toewijzen lukt dit niet: ik selecteer de exe, maar hij verschijnt niet in de 'open met' lijst. Kent iemand dit probleem? Nu moet ik elke keer het programma eerst openen ipv gewoon het bestand aan te kunnen klikken.

Klik met je rechtermuisknop het bestand aan
Ga naar eigenschappen
Bij bestandtype openen met: Wijzigen klikken en dan het programma kiezen waar je het standaard mee wil openen

That's all

Ja dat is dus het probleem: dat kan niet. Als ik het programma aanklik waarmee ik het wil openen krijg ik het "Open met" schermpje weer te zien, zonder dat het door mij geselecteerde programma in de lijst staat. Ik kan dus onmogelijk een default programma toevoegen op deze manier.

*Bump*
Niemand enig idee hoe dit op te lossen? Overigens had ik dit ook al in XP Pro, dus het ligt denk ik niet alleen aan Windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan