Open Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pienootje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Ik heb een aantal vragen over Open Office...

Ik wil in mijn werkstuk de pagina's nummeren, maar ik kom er maar niet uit, wie kan mij helpen...

Mijn Spellingscontrole blijft maar op de engelse taal staan, ook al heb ik deze standaard op nederlands gezet...

en als ik een nieuwere versie wil van Open Office, geeft dit dan problemen voor vorige documeten?

Groetjes Pien

open office zegt mij niet zoveel is geloof ik gewoon een afgeslankte versie van office en dan online ofzo dacht ik?

maar een nieuwe versie heeft geen invloed op de word bestanden. wel moet je misschien als je vorige versie erg oud is kiezen bij open --> openen als en dan iets van oude bestand formaat.

wat spellingscontrolle betreft selecteer eerst heel het documt. (ctrl+A) en kies dan voor spellingscontrolle aanpassen en kijk of het helpt.

pagina nummers staan bij de normale versie van word. onder het kopje invoegen--> pagina nummers

ik hoop dat je er iest aan heb gebruik zelf de gewone office dus.

okay, maar bij openoffice werkt dit iets anders... en kom er dus nog niet uit.
groetjes

dat hoor ik ook altijd bij de vrouwtjes vandaan :D

maar de zelfde functies als MS office zitten er wel in? anders is dat misschien ook nog wel een aanrader voor mij. je betaal je groen en geel aan alles waar microsoft voor staat.

srry pienootje ik dacht dat het een gratis varriant van MS zelf vandaan was. maar vraag het dan nog maar ff aan iemand anders want dan help ik je alleen maar van de wal in de sloot.

Ik heb een aantal vragen over Open Office...

Ik wil in mijn werkstuk de pagina's nummeren, maar ik kom er maar niet uit, wie kan mij helpen...
Heeft Peter je voldoende geholpen ?

Mijn Spellingscontrole blijft maar op de engelse taal staan, ook al heb ik deze standaard op nederlands gezet...
Dat kan als je tekst in de Engelse taal is opgesteld geweest (bijv. kopiëren en plakken). Selecteer alle tekst (Ctrl+A) en ga dan naar Opmaak > Teken en stel op de tab Lettertype de taal in op Nederlands (nederland) het zou nu moeten werken, tenzij er iets mis is met de spellingcontrole. Welke versie gebruik je ?

en als ik een nieuwere versie wil van Open Office, geeft dit dan problemen voor vorige documeten?

Groetjes Pien
Nee, die kun je gewoon blijven lezen. versie 1.x wordt door 2.0 ondersteund. (Andersom gaat niet goed, dus geen documenten van versie 2 te lezen met 1.x) maar het is toch gratis, dus waarom zou je dan niet de nieuwste versie nemen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan