• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Open xls probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark8Gom

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Hoi Als ik een xls wil openen d.m.v. het dubbelklikken op het bestand krijg de melding dat de locatie niet gevonden kan worden. Als ik excel open en dan kies Bestand open etc. lukt het wel. Ik draai vista met office 2007. Heb office al opnieuw geinstalleerd? Enig idee?

Doe eens met rechtermuisknop en openen met ?

Waarschijnlijk is de koppeling tussen het excelbestand en office weg.

d.m.v. het dubbelklikken op het bestand
Klik je hier misschien op een snelkoppeling en is het bestand verplaatst?

Als ik excel open en dan kies Bestand open etc. lukt het wel
Doe je dan direct naar het echte bestand en niet via die eventuele snelkoppeling?

Ron

Als ik een nieuw xls maak en deze save en dan weer probeer te open heb ik precies het zelfde probleem, Heeft dus helaas niet te maken met een verplaatst xls

Open verkenner, ga bovenin naar extra - mapopties - bestandstypes en kijk eens wat er aan de extensie XLS gekoppeld is.

Hoe doe ik dat met Vista..??? Kan wel windows verkenner openen maar zie verder wel de map optie maar kom dan niet verder

Even voor de duidelijkheid, Ik denk niet dat het een koppelings probleem is. Alle xls bestanden hebben een excel icoon. Heb ook al een keer gewijzigd d.m.v. open met etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan