stevennevets
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jun 2001
Mijn pc is gecrasht terwijl ik op internet bezig was. En nu kan ik geen exe bestand meer openen. Al die bestanden worden met het icoon onbekend gegeven. Ook als ik op eigenschappen klik gebeurt er niets. Ik heb wel na het opstarten de melding gekregen dat er via het logboek gegevens succesvol hersteld zijn. Als ik op een dokument klik dan opent Word wel, maar het vakje "altijd openen met" is grijs en niet beschikbaar als ik op eigenschappen klik. Met de andere progs is het ook zo als ik op een onderdeel klik verschijnt er een vraag opsporen via het web of zelf selecteren. Als ik naar zelf selecteren ga, dan start het programma wel op maar het vakje altijd met dit prog openen is niet beschikbaar. Internet explorer werkt wel normaal en kan ik wel met de snelkoppeling openen. Via housecall heb ik een scan laten uitvoeren en er waren 2 virussen in mijn local settings: js_petch.a en java_nocheat.a, die ik verwijderd heb. Waarschijnlijk omdat ook mijn norton en zone alarm niet meer opstart. Hoe kan ik dit herstellen?