Openen database

Status
Niet open voor verdere reacties.

davevanderkist

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2004
Ik heb een code waar de schermresolutie mee kan worden gewijzigd, en weer kan worden terug gezet. Nu moet de code alleen nog worden geladen. Hoe zorg ik er voor dat dit gebeurt wanneer de database start en afsluit?

Maak een macro met de naam "AUTOEXEC" en roep daarin de code aan die je wilt uitvoeren.

Het afsluiten van de database zou ik zo niet weten, mischien de onClose van het form dat als laatste gesloten wordt?

Grtz,

Ik heb het geprobeerd met deze macro maar het is me niet gelukt. welke actie moet ik gebruiken? Ik heb van alles geprobeerd maar of ze laten alleen de code zien of ze geven een foutmelding.

De actie die je moet gebruiken: RunCode (wat dat in het nederlands is zou ik niet weten...

Je kunt daar alleen functies aanroepen. Eventueel met parameters. Subs kun je dus niet aanroepen.

Bij mij bleef ie eerst even hangen in debug modus. Maar na een "clear all breakpoints" was dat ook verholpen.

Grtz,

Ok dank je wel. Ik dacht al dat het alleen met een functie kon. Ik heb geen functies in de code:p
Maar het is zoiezo beter om het onder een knop te zetten, voor het geval er een keer gebruik wordt gemaakt van een computer die geen hogere resolutie heeft als 800x600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan