openen e-mailbericht en zoeken naar tijdelijke bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seaguls

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2011
Ik heb recent het programma Xobni verwijdert en tevens al mijn tijdelijke bestanden op de C-schijf (SSD). Wanneer ik nu in Outlook 2010 op een e-mailbericht klik, wordt automatisch geleden: "file:///C:/Users/Mijn naam?AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%Files/..........

Dit is zeer vervelend, want je moet eerst 3 - 5 pagina's sluiten alvorens je het eerder aangeklikte e-mailbericht toch kan openen.

Ik heb het volgende al gedaan:
- wederom de tijdelijke bestanden (die er nog waren) verwijderd
- Xobni opnieuw geinstalleerd (gaf geen soelaas)
- Xobni weer - zoals het hoort - verwijderd (gaf geen soelaas)
- .PST-files laten checken (gaf geen resultaat).

Weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank

Gooi die temp map eens leeg.
Tik %temp% in de adresbalk van de Windows verkenner en druk op Enter. Je bent nu in de temp map.
Wat hier in staat kan allemaal weg. Bestanden die hij niet weg wil gooien kun je overslaan.

Bedankt voor je input. Helaas werkte ook dat niet.

Ik blijf geconfronteerd worden met "restwerkzaamheden en -bestanden" van Xobni; zover ben ik nu wel omdat bij het proberen te openen van een e-mailbericht, ik word doorgeleid naar die tijdelijke bestanden en dan de soms complete historie zie op de eerdere e-mailcorrespondentie van de betreffende afzender, maar ook van zijn/haar nieuwe connecties van o.a. LinkedIn.

Het blijft voor mij vooralsnog een raadsel.

:) Maar het is ook zo dat log's files ergens om automatisch op te starten, uit te schakelen moet .... ook als je die vinden kan zou ook misschien kunnen helpen ( :( in msconfig ... ? ) ... of je ook map c: usersusernameAppDataLocalTempOutlook Logging moet legen ..
En nog als een optie kan helpen is dat je naar Outlook 2010 instellingen gaat en probeer maar zo : :D
----------------
Start Outlook 2010
2.Klik op Bestand, Opties.
3.Klik op Geavanceerd.
4.Scroll naar beneden naar andere, en vink het vakje aan het oplossen van problemen in te schakelen.
5.Herstart Outlook.

Laatst bewerkt:
Ik dank jullie hartelijk voor jullie meedenken en suggesties :thumb:

Ik heb alle aangedragen suggesties geprobeerd:
- de "brute" verwijdering van Xobni zelf had ik zelf al eerder gedaan; had helaas geen effect
- Revo Uninstaller --> alles inderdaad verwijderd, maar ik blijf het probleem nog tegenkomen en
- instelling van Outlook aanpassen --> helaas ook geen effect.

Ik ga de komende dagen mogelijk Outlook "herstellen" en als dat niet helpt, gewoon verder zoeken naar een oplossing (want die moet er simpelweg zijn).:mad:

Hoe het werkt? Ik weet het niet.
Ik heb vandaag Internet Explorer 9 verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd.
Overigens gebruik ik al sinds vele jaren Mozilla Firefox (inmiddels versie 8.0).

Nu heb ik totaal geen problemen meer bij het openen van e-mailberichten in Outlook.

Maar ........ wel bij een enkel - los - programma. Daarmee kan ik echter wel leven.
Als 'het probleem' beperkt blijft tot deze ongemakken, dan kan ik er goed mee leven.

Nogmaals, bedankt voor jullie input.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan