openen excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulVercauteren

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
hallo,

Telkens ik een excel document open krijg ik de melding: "Een document met de naam..........xls is reeds geopend. U kunt geen twee documenten met dezelfde naam openen, ook al bevinden de documenten zich in verschillende mappen. Als u .....enz..." .

Dit lijkt mij logisch, maar er is geen ander document met dezelfde naam geopend, toch blijf ik deze melding krijgen.

Verder werkt (ogenschijnlijk) alles normaal !!!

Ik werk met Win XP home en office 97.

Weet iemand raad aub ?

Paul.

Korten

Hebt ge onlangs macro's aangemaakt (in die bestanden) ???
Als je dan de betreffende file opent en hij voert de macro uit (waarin je nogmaals het bestand opent) dan krijg je die melding ??

Korten

Nog vergeten te zeggen : als je die macro's bewaard hebt in de persoonlijke macrowerkmap (persnlk.xls) zodat ze voor alle files beschikbaar zijn kan je dit ook voorhebben.

Kan je het bestand dan openen ????
Als je dit voorhebt kijk dan eens bij : Venster => zichtbaar maken => welke files krijg je dan te zien ???

enkel de excel bestanden die ik geopend heb, éénmaal
telkens,

als ik dus één bestand geopend heb staat er ook maar één vermeld.

Sorry dan moet ik passen. Je start het bestand toch niet op via een shortcut misschien geeft dat problemen anders heb ik verder geen idee wat het dan kan zijn :( :( :( :(

allen bedankt voor uw aandacht en reakties,

ik heb intussen ook hulp gezocht bij het pc navigator forum en hier hebben ze mij het volgende voorstel gedaan:

"Wat ik zou doen in jou geval is Office97 even schoon te installeren. Met Office97 is dat in een wip gebeurd.
* Verwijder office97 via configuratiescherm - software
* Verwijder alle registerinstellingen van de huidige installatie met het proggie OFFCLN97.EXE
Dat programma staat op je Office97-CD in de map X:\Valupack\Offclean
* Dan je PC even rebooten en de installatie uitvoeren"

met dit voorstel is het probleem ook opgelost.

Groeten, Paul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan