Openen in een nieuw venster lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Als ik op een link klik met me rechter muisknop en ik wil openen in een nieuwe vesnter doen, werkt dit niet meer. Er opent wel een venster maar verder gebeurd er niets (alsof dat venster vastloopt, alhoewel ik hem wel nog kan wegklikken)

Dit is nogal jammer want als ik nu op een link klikt die automatisch in een nieuw venster opent doet hij het dus niet.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

nieuw venster werkt niet meer in IE

Ik heb hetzelfde probleem.
Van alles al geprobeerd, maar geen verandering.
Het is gekomen na de installatie van een programmaatje genaamd "SysMetrix 3.20".
Deze werkte niet goed en heb ik weer verwijderd.
Sindsdien heb ik dit probleem met de browser.
Ook als ik in MS Outlook een link in een bericht aanklik wordt het nieuwe venster leeg geopend en verder komt het niet. Het is dus puur bij pagina's die in een nieuw venster moeten worden geopend.

Re: nieuw venster werkt niet meer in IE

Geplaatst door EvertJan
Ik heb hetzelfde probleem.
Van alles al geprobeerd, maar geen verandering.
Het is gekomen na de installatie van een programmaatje genaamd "SysMetrix 3.20".
Deze werkte niet goed en heb ik weer verwijderd.
Sindsdien heb ik dit probleem met de browser.
Ook als ik in MS Outlook een link in een bericht aanklik wordt het nieuwe venster leeg geopend en verder komt het niet. Het is dus puur bij pagina's die in een nieuw venster moeten worden geopend.
Idd, die had ik ook geinstalleerd

De Oplossing bij mij was als volgt:

Van Norton kreeg ik na verloop van tijd een foutmelding dat de virusdefinities niet meer konden worden opgehaald. De foutcode was: "LU1805"
Hierop heb ik de site van symantec geraadpleegd en hun aanwijzingen opgevolgd.
De fout zat in het bestand "oleaut32.dll", dit was een verkeerde versie, vermoedelijk geinstalleerd door het eerder genoemde programmaatje (SysMatrix of zoiets).
Hiervoor moest ik het "dll"-bestand hernoemen en in veilige modes "dcom98.exe" draaien.
Hierna werkte alles weer perfect.
Voor verdere info zie "www.symantec.com"
Raadpleeg wel de engelse oplossing voor "LU1805" die is het best bijgewerkt.
Laat me even horen hoe het afloopt.
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan