Openen in nieuw venster lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jzeedijk

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Berichten
926
Goedeavond,

Voor de meeste mensen, ook voor mij tot kort geleden, was het openen van een nieuwe pagina in Internet Explorer geen enkel probleem. Sinds enkele weken echter lukt het niet om via de rechter muisknop een webpagina in een nieuw scherm te openen of als een link automatisch opent in een nieuw venster deze pagina's te openen. De website bijft een minuut hangen en is dan weer toegankelijk.

Heel irritant, maar ook zeer vervelend. Internetbankieren van de Rabobank is alleen toegankelijk door de knop internetbankieren aan te klikken en de link opent dan een nieuwe pagina. Bij mij dus niet.

Het lukt mij niet om de instelling die dit openen van een nieuw venster blokkeerd te vinden in de instellingen.

Weet iemand raad??

Alvast bedankt,

Jeroen

PS: Ik werk met Windows ME (met weinig problemen)
Ikzelf verwacht de problemen Internet Explorer, omdat de rechtermuisknop het wel goed doet met bijvoorbeeld knippen en plakken in andere programma's.
 
Laatst bewerkt:
Hoi XP_PC,

Aanvankelijk wel wat scepsis met betrekking tot je optie, maar het was een goede tip!!

Thank YOU,

Jeroen
 
Zo zie je maar weer, toppie :thumb:.
En jij hebt mazzel dat je ME gebruikt i.p.v. 98.

ME is trouwens ook al wel erg verouderd he. Hoezo stap je niet over op 2000? (zonder systeemherstel, dat dan weer wel :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan