Openen link lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BANDIT123

Inventaris
Lid geworden
2 mrt 2004
Wanneer ik op een Traed klik welke ik binnen krijg via Helpmij in Postvak In , wordt ik niet doorgestuurd (staat vast)ook bij andere sites
Als ik het doorstuur naar mijn Hotmail dan werkt het wel

Iemand een oplossing

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Dan is mogelijk dit aan de hand: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Gezina ikga dat vannacht of morgen even doen ,ga nu erst voetbal kijken Zet de vraag even opgelost Lukt het niet ,ik denk van wel Zet ik de vraag weer open
Alvast bedankt

Oké sukses! (waarschijnlijk is dit al voldoende: "1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.)

Gezina..
De voorgestelde handelingen hebben geen resultaat opgeleverd Na vires scan (norton) en Spyboth en Ad-Aware en het Register schoongemaak te hebben nog hetzelfde probleem!Heb daarna explore verwijderd met alles wat er mee te maken had, ook register weer gedaan. Opnieuw geinstalleerd en hetzelfde verhaal,nog niet doen! Wel jammer want dit systeem draaide al ongeveer 2 jaar zonder problemen! Dus is het maar goed dat ik elke 14 dagen een Ghost maak.heb die nu terug gezet en alles draait (op een paar verloren emails en txt files)weer als vanouds.Blijf ik alleen met het probleem zitten wat de oorzaak kan zijn geweest.:evil:

Jammer dat de tips niet hebben geholpen, je had mogelijk nog een Hijack This Log kunnen plaatsen, daar komen soms nog rariteiten uit die reguliere progjes soms over het hoofd zien. Maar goed, alles draait weer. :)

Goede middag

het enigste wat voor dat probleem wel was verandert , was bijvoorbeeld dat het letter type van de inlog pagina van Helpmij verandert was?
Daar heb ik zelf ook geen verklaring voor, maar nog bedankt voore het meedenken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan