Openen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenencindie

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Goedendag allemaal.

Ik heb een probleempje met mijn laptop, namelijk hetvolgende:

Ik wilde een kaart maken bij het kaartenhuis of hallmark, en blijkt dat ik als ik op de site ben, de kaarten niet kan zien - selecteren.
Hij opent gewoon de voorbeelden alsmede de e-cards niet.
Heb ik iets verkeerds in de instellingen staan ??
Ook als ik een kaart ontvang, opend hij wel de link in de email, en als ik vervolgens op de site wordt doorgelinkt, is het net of mijn pc de inhoud tegenhoudt en laat de kaarten niet zien, terwijl er wel een scherm is dat de kaart er in werkelijkheid moet zijn. Is net of er iets geblokkeerd wordt.

ALvast bedankt allen.

als je die niet zelf geinstalleerd hebt ,dan zal je dat niet hebben

gebruik je ccleaner wel eens ,om de boel op te schonen?

heb je cookies geweigerd op die sites?

dit heb ik van kaartenhuis gehaald

6. Als ik een kaart wil versturen, dan melden jullie dat ik geen cookies heb ingesteld en daardoor geen kaart kan samenstellen. Hoe stel ik cookies dan in?
Zoals veel websites, maakt ook Het Kaartenhuis gebruik van cookies. Als je het volgende aan je instellingen op je computer wijzigt, kun je voortaan ook kaarten versturen: Start Instellingen (Settings) Configuratiescherm (Control Panel) Internet Opties (Internet Options) Beveiliging (Security) Klik op 'Internet' Klik bij 'Beveiligingsniveau voor deze zone' (Security level for this zone) op 'Aangepast niveau' (Custom level) Kijk bij 'Cookies' Kijk bij 'Cookies toestaan die op de computer zijn opgeslagen' (Allow cookies that are stored on your computer): hier moet 'inschakelen' (enable) aan staan.

heb je cookies geweigerd op die sites?

dit heb ik van kaartenhuis gehaald

6. Als ik een kaart wil versturen, dan melden jullie dat ik geen cookies heb ingesteld en daardoor geen kaart kan samenstellen. Hoe stel ik cookies dan in?
Zoals veel websites, maakt ook Het Kaartenhuis gebruik van cookies. Als je het volgende aan je instellingen op je computer wijzigt, kun je voortaan ook kaarten versturen: Start Instellingen (Settings) Configuratiescherm (Control Panel) Internet Opties (Internet Options) Beveiliging (Security) Klik op 'Internet' Klik bij 'Beveiligingsniveau voor deze zone' (Security level for this zone) op 'Aangepast niveau' (Custom level) Kijk bij 'Cookies' Kijk bij 'Cookies toestaan die op de computer zijn opgeslagen' (Allow cookies that are stored on your computer): hier moet 'inschakelen' (enable) aan staan.

Hallo, bij het aangepaste niveau, zie ik nergens de optie voor COOKIES staan...
Ik heb Windows XP.

BVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan