Openen map.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een map op de G schijf, waar ik ca 800 foto,s in heb. Hij is 750 mb groot. Ik heb er foto's uitgehaald, gekopieerd enz. Nu krijg ik hem niet meer open. Als ik hem dubbelklik loopt de computer vast. Via ctrl-alt-del taak beeindigen gaan alle icinen weg op het bureaublad. Ze komen wel terug, alleen zie ik dan mijn virusscanner niet meer. Na afmelden en opnieuw aanmelden is alles weer goed, maar de map krijg ik niet meer open. Het is geen virus. Wat kan ik doen?

Als je via Internet een bestand opslaat kom je altijd in de verkenner terecht en moet je een map kiezen om het bestand in op te slaan, als je via daar die map opent, lukt het dan ook niet?

Ik krijg alle mappen open. Ook mappen met andere foto,s. Alleen deze gaat heeeeeeel traag open blijkt nu. (soms niet) Het duurt veel te lang, voorhhen ging hij wel snel open. met dezelfde hoeveelheid foto,s.

Als je de thumbnailweergave uitzet door b.v. de beeldweergavemodus op details te zetten, gaat het dan wel o.k.?

Nee, dat maakt geen enkel verschil. De map gaat wel open maar het duurt minuten. Voorheen was hij na ca 10 sec open.

Geplaatst door frabans
Heeft iemand nog een idee?

Ik zeg het niet graag: nee helaas.
hoewel,
Je kan nog kijken of het verbeterd als je schijfcontrole eens laat draaien. Al zie ik hier geen verband omdat windows hier zelf wel om zou moeten gaan zeuren bij het booten. Maar aan de andere kant is windows misschien zó gaar dat ie dit niet meer kan.(?)
Schijfcontrole is te proberen, anders ben ik net zo "lost" als jij.;)

Ik defragmenteer regelmatig. Maar het euvel deed zich opeens voor. Na hert normaal openen en later weer sluiten ging het plotseling heel traag open.

Is b.v. een map te controleren met een of ander programma? Misschien is het bestand op een of andere manier beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan