Openen met...melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

modstar

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Sinds enige tijd krijg ik elke keer als ik een programma wil openen, het venster "Programma openen met...". Bij alles, als ik bijvoorbeeld media player wil starten, of via taakbeheer een nieuwe taak wil starten.
Iemand een idee hoe ik daar vanaf kan komen?:thumb:

In het optie scherm van Mediaplayer kun je de extensies van de bestanden die jij met mediaplayer wilt afspelen koppelen. Ook kun je, als het openen met scherm opent, het vierkantje aanvinken dat je in de toekomst altijd dat bestand met de desbetreffende applicatie wilt openen.

Het ligt niet aan de extensies van media player. Wat ik ook probeer, overal gebeurt hetzelfde. Ook kan ik dat vakje niet aanvinken in het openen met venster:confused:
Veel programma's willen ook niet meer opstarten als ik het via openen met doe. Dan krijg ik foutmeldingen van bestanden die hij niet kan vinden:(

Ga eens naar: Start>Uitvoeren. Type sfc /scannow in het venster en klik OK
Houd je installatie cd van XP in de cd-romdrive.
Als het scannen klaar is dan eens opnieuw opstarten en kijken of je problemen over zijn.

Klik met rechts op deze link.
Neem "doel opslaan als.." of iets gelijkaardigs en sla het op naar je bureaublad.
Eenmaal op je bureaublad, dubbelklik je erop. Er wordt gevraagd of je de inhoud wil toevoegen aan het register. Klik JA of OK.

Als dat niet lukt ziet dit er ook wel interessant uit...

James :)

James007 zei:
Klik met rechts op deze link.
Neem "doel opslaan als.." of iets gelijkaardigs en sla het op naar je bureaublad.
Eenmaal op je bureaublad, dubbelklik je erop. Er wordt gevraagd of je de inhoud wil toevoegen aan het register. Klik JA of OK.

Als dat niet lukt ziet dit er ook wel interessant uit...

James :)

Volgens mij is het probleem opgelost ja:)
Heel erg bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan