Openen met van snelkoppelingen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo,

Ik heb een foutje gemaakt door bij een snel koppeling openen met te doen en dan met de exe. van een spel. Waardoor nu elke snel koppeling opent via die exe wat er in resulteerd dat er gewoon helemaal niks gebeurd... Iemand enig idee hoe ik dit terug kan veranderen? Weer openen met en dan iets anders selecteren? Maar wat dan?

Alvast bedankt !

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Om te kunnen helpen moeten we wel kunnen verstaan wat je eigenlijk bedoelt he.

snel koppeling openen met te doen en dan met de exe

Download het volgende bestand: Exe lnk fix

1. Sla het bestand (exe_lnk_fix) op, op het bureaublad en open deze.
  2. Type in het schermpje dat opent (Opties scherm) het nummer 1 en klik op Enter.
  3. Het programma zal nu automatisch het openen van snelkoppelingen en programma's herstellen. De .exe en .lnk associaties worden teruggezet waardoor het probleem wordt opgelost.

Heel erg bedankt maar nou ben ik heel dom geweest... ik ben zelf wat gaan proberen voor ik jullie bericht las en nu heb ik openen met gedaan en dan windows verkenner in de hoop dat dat zou werken :confused: maar nu gebeurt er het volgende zodra ik de pc opstart word ELK ink bestand op de pc geopend door windows verkenner, te zien aan taak beheer -> processen waar echt 200 keer explorer.exe staat. En het exe ink fix programmatje werkt nu niet, ook kan ik niet meer bij "openen met" een onschuldiger programma aanklikken en dan het vakje " Dit type bestand altijd met dit programma openen" aanvinken, wat nu verder?

In veilige modes werkt het programmaatje trouwens ook niet, hij start wel op en repareert vervolgens maar na die tijd is er niks gebeurt

Ik heb nu alle Ink bestanden van het bureaublad verwijderd hierdoor is het eindeloos openen door windows verkenner gestopt maar de snelkoppelingen in Menu start werken nog steeds niet. Ook het programmaatje uitvoeren vanuit menu start werkt niet

Laatst bewerkt:
Download dan: Fix exe associatie en Fix lnk associatie Pak de Fix lnk associatie uit met 7-Zip

Sla ze allebei wederom op op het bureaublad -> rechtsklik Samenvoegen en start de computer opnieuw.
Succes.:)

Laatst bewerkt:
Ben er niet uitgekomen maar ik had gelukkig nog een herstelpunt van 2 dagen geleden dat ff opnieuw geladen en nu is alles weer in orde. Dank jullie wel! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan