Openen met...

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwaar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Heb een bepaald bestand van de map "mijn dokumenten" veranderd naar openen met "win. viewer".

Zou dit nu dus terug in de oorspronkelijke toestand willen zetten, maar het vorige bestandstype staat niet vermeld in de lijst, echter staat dat wel aangegeven in de mapopties, weet niet hoe dat te doen.

Thx bij voorbaat.

Onder welk besturingssyteem werk je?

Heb je al Rechtermuisknop op het bestand > Openen Met > Programma kiezen > Juiste programma selecteren > Vinkje bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen" geprobeerd?

Onder welk besturingssyteem werk je?

Heb je al Rechtermuisknop op het bestand > Openen Met > Programma kiezen > Juiste programma selecteren > Vinkje bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen" geprobeerd?

OS is win xp

Ja ook al geprobeerd, bestandstype ".ngi" staat er ook niet bij.

Mvg.

Je moet daar ook een programma selecteren, niet een bestandstype...

Je selecteert dus het programma waarmee je dat bestand wil openen en zet dan een vinkje...

wat is dat eigenlijk voor een bestandsextensie?
hier kennen ze hem ook niet.
ben gewoon nieuwsgierig :p

Je moet daar ook een programma selecteren, niet een bestandstype...

Je selecteert dus het programma waarmee je dat bestand wil openen en zet dan een vinkje...

Dat bedoelde ik dus, het bestandstype is .ngi en dat staat dus niet in het lijstje van "openen met". Vermits dat bestand in de dokumentenmap staat, heb ik het "opene met" gewijzigd naar win. viewer. Daarin is echter niets te zien.
Wil nu dus dat pictogram van dat bestand terug in de oorspronkelijke toestand veranderen.

Met welk programma moet je dat .ngi bestand openen dan?

Erg handig...

Waarschijnlijk moet je het bijbehorende programma van de NGI site halen...
Ik denk deze

Hallo,

Heb, na verplaatsing van de draad naar Win, de post niet meer gevonden.

Nu, na een bericht van de moderator, kan ik verder gaan. (zou niet slecht zijn als een draad wordt verplaatst dat aan te geven naar waar, vermits er zo veel afdelingen zijn, dit is echter geen kritiek)

Het probleem is opgelost nu, ik vermoed dat NGI niet bepaald een programma is vermits ik het niet als zodanig terug vind. Heb dan dat bestandstype dan maar terug gewijzigd in de oorspronkelijke toestand.

Met dank aan de vele tips die gegeven werden.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan