openen op tweede beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hampert

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Hoi,

Is er een mogelijkheid om via VBA een userform of programma te laten starten op een tweede scherm ?

Ik heb in excel met vba een programmatje gemaakt met hierin diverse userforms.
Nu is het zo dat ik dit programma via een tweede scherm (beamer) wil laten draaien en enkele userforms en een powerpoint ( gestart met vba) op het scherm wil tonen.

Mijn probleem is nu dat als ik excel opstart en het naar het tweede beeldscherm verplaats mijn userforms en de ppt op mijn laptop starten. Ik wil deze op het tweede scherm hebben.

IS HIER EEN VERWIJZING VOOR????

Zet het attribuut StartupPosition van het Userform op CenterOwner of ParentCentered.

Hoi Edmoor,

ik had deze staan op centerowner maar dan krijg ik het rechts van mijn laptopscherm.
En parentcentered heb ik niet in de keuze mogelijkheid.

Is deze instelling via een code te verkrijgen of is deze keuze alleen zichtbaar als het tweede scherm daadwerkelijk aangesloten is??

Ik gebruik excel 2007

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook Excel 2007 en daar staan bij mij bij het attribuut StartupPosition 4 keuzes:
0 - Manual
1 - CenterOwner
2 - CenterScreen
3 - Windows Default

Ik gebruik ook CenterOwner en als ik dan hier Excel op m'n tweede beeldscherm zet en een Userform open komt deze keurig in het midden van Excel op m'n 2e beeldscherm.

Hoi edmoor,

ik heb alle mogelijkheden geprobeerd. Maar resultaat is het userform blijft op laptop komen.
misschien nog andere suggesties????

Probleem nog niet kunnen verhelpen.

Heb nu de userform verwijderd en op een andere manier gedaan.

Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan