openen pagina met ipnummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellece

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2003
hallo, ik weet niet of ik de vraag hier juist stel, maar toch...

Om de poort open te zetten voor utorrent moet ik mijn router hebben. Ik moest hiervoor dan mijn ip nummer in de adresbalk van internet zetten, maar er komt dan dus gewoon niets....
(er staat wel klaar maar verder is het scherm wit) hoe kom ik toch aan een goed scherm?

of kan ik op een andere manier bij de router??

alvast bedankt,
vr.gr. Ellen

Heb je wel het lokale IP adres van de router ingevuld en niet je publieke IP adres?

Je kunt dit waarschijnlijk vinden door start, uitvoeren, cmd en dan ipconfig te typen gevolgd door een enter. Kijk even wat er bij gateway staat, dat is het IP adres wat je nodig hebt.

ja, daar had ik het nummer vandaan (default gateway)

nog een ander idee?

heb je niet toevallig gewoon een typfoutje gemaakt, of misschien de puntjes vergeten in de adresbalk.
Het is niet ***lig bedoeld hoor, maar dit soort foutjes zie je makkelijk over het hoofd, vandaar

probeer anders eens een telnet ip 80 te doen, zou je in ieder geval verbinding moeten krijgen.

Heb je misschien in Internet Explorer bij Extra/Internet Opties/Verbinding proxies aan staan?

dank voor het meedenken,

inmiddels was ik verder aan het googlen geweest en daar zag ik de tip die voor mij werkte, stroom van de router af en weer aan et voila

(misschien voor velen een logische stap, maar voor mij als leek dus niet)

weer wat geleerd!

gr. Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan