Openen pst bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hai,

Ik heb, denk ik, al mijn mailtjes uit mijn inbox en deleted items gearchieveerd in outlook.

Nu krijg ik dus een persoonlijke mappen.pst bestand

Maar hoe open ik die weer?

Kan ik dit bestand ook thuis openen. Het zijn mailtjes van mijn werk namelijk.:rolleyes:

Ja, dat zou moeten kunnen. Schrijf het .pst-bestand naar flop, of als het bestand te groot is naar een pendrive, cd oid, en sla het op op je thuiscomputer. Vervolgens zou je het moeten kunnen importeren.

gedaan maar het bestand opent niet in outlook MS 2003

Het bestand is ook tamelijk klein. Denk dat ik het niet goed gedaan heb.

Het bestand is 32 kb

Ik heb de Engelse versie van Office XP. Het zou kunnen dat het in 2003 niet precies hetzelfde werkt, en de bewoordingen zijn misschien ietsje anders, maar bij mij werkt het als volgt:

Ga in Outlook naar Bestand/Importeren en exporteren, kies importeren van een ander programma of bestand, klik volgende, kies uit de lijst Personal Folder File (.pst), klik volgende, browse naar de locatie waar je jouw .pst-bestand hebt opgeslagen, en volg verder de aanwijzingen. Succes!

32 Kb lijkt me trouwens inderdaad erg klein. Bij mij heet zo'n outlook-archiefbestand "archive.pst", en het is bijna drie MB groot. Nu heb ik wel erg veel gearchiveerd, maar ik vind het verschil wel erg groot. Weet je zeker dat je het juiste .pst-bestand te pakken hebt? Kijk anders eens op de computer op je werk of je ook een bestand "archive.pst", of misschien "archief.pst" kunt vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan