Mensjes,
Ik ben een menutje aan t maken in excel waarbij een aantal buttons onder elkaar komen te staan waarme bepaalde acties kunnen worden uitgevoerd. 1 van deze onderdelen is het raadplegen van een bepaald document.
de volgende code heb ik al voor de desbetreffende button.
In een module staat:
Sub OpenMstHeli()
Application.Dialogs(xDialogopen).Show
End sub
Hiermee kan ik dus een bestand selecteren en openen.
Ik wil echter met een druk op de knop de desbetreffende document openen.
Ik weet dat ik het pad moet opgeven waar het document staat alleen weet ik niet hoe ik dit voor elkaar krijg in bovenstaande code. iemand?
Nog ff een extra vraagje hierover... stel je drukt op de knop, dan moet het documentje openen op je 2e beeldscherm. is dat mogelijk? hierdoor blijft mijn hoofddocument altijd zichtbaar
gr mukizi
Ik ben een menutje aan t maken in excel waarbij een aantal buttons onder elkaar komen te staan waarme bepaalde acties kunnen worden uitgevoerd. 1 van deze onderdelen is het raadplegen van een bepaald document.
de volgende code heb ik al voor de desbetreffende button.
In een module staat:
Sub OpenMstHeli()
Application.Dialogs(xDialogopen).Show
End sub
Hiermee kan ik dus een bestand selecteren en openen.
Ik wil echter met een druk op de knop de desbetreffende document openen.
Ik weet dat ik het pad moet opgeven waar het document staat alleen weet ik niet hoe ik dit voor elkaar krijg in bovenstaande code. iemand?
Nog ff een extra vraagje hierover... stel je drukt op de knop, dan moet het documentje openen op je 2e beeldscherm. is dat mogelijk? hierdoor blijft mijn hoofddocument altijd zichtbaar
gr mukizi