Openen van beveiligde bestanden Outlook.

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Geachte Forum,

Outlook Profesional 2003 geinstalleerd. Ziet er machtig mooi uit. SP 2 geinstalleerd, weg met de pop-up's.
Maar nu kan ik geen enkel bijgevoegd bestand wat ik in een e-mail ontvang meer openen. Er staat iedere keer weer: "toegang tot de volgende mogelijke onveilige bijlagen is geblokkeerd".
Er zitten toch echt een paar hele veilige bij!
Hoe kan ik deze bestandjes wel binnenhalen en openen?

Groeten,
Fonz :thumb:

kijk eens bij "extra" -> "opties" en zoek dan onder een beveiligingstab naar een tekstje zoals: "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" en haal daar het vinkje weg

Succes :thumb:

Beste PC-User,

alle opties nagelopen. Alle beveiligings opties opnieuw doorlopen, maar geen resultaat. Het is erg vervelend, aangezien het bestand waar het hier om gaat van Symantec afkomstig is en van mezelf met de, na een nieuwe installatie, broodnodige .pst bestandjes.

Groeten,
Fonz

Het klinkt idioot, maar bij mij werkte het: het bestandje opnieuw naar jezelf mailen. Blijkbaar pakt ie al binnengehaalde bestanden niet na het verwijderen van het vinkje, maar geldt het pas voor nieuwe berichten met attachments... 't is het proberen waard.

Greetz,
DezePC

Misschien een idiote constatering, maar ik kan nergens een plek bij "opties" vinden waar ik dat kan aan vinken.
Misschien kunnen jullie iets specifieker zijn?

Dank,
groeten,
Fonz

Bij extra>opties>beveiliging>wat staat daar aangevinkt ?
Geen vinkje bij opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan.

Die hele mogelijkheid zie ik niet staan bij mij.
Heb jij ook Microsoft Outlook 2003 Prof?
Misschien dat ik niet goed kijk, zou goed kunnen, maar ik ben hem niet tegen gekomen.

Groeten,

Ben eens verder gaan spitten op het www.
Die mogelijkheid om bij beveiliging iets aan te vinken bestaat bij Outlook Express en dus NIET bij Outlook.
Nu lees ik ook dat er mogelijkheid is om wat in het register te gaan lopen prutsen, maar daar ben ik een beetje huiverig voor.
Heeft iemand ervaring hiermee?

Groeten,

Kijk toch nog eens bij "extra", "opties", onder de tab "beveiliging" en klik dan op "instellingen voor automatisch downloaden wijzigen.." je krijgt een nieuw venster, zorg dat er daar in geen enkel vakje een vinkje staat

Beste PC user,

ook gedaan. Geen resultaat. Ik heb zelfs de extensie van het te versturen programma laten veranderen, om het na ontvangst weer tgerug te veranderen, niets werkt.
Zou ik dan toch in m'n register moeten wroeten?
Eigenlijk te gek voor woorden.
Niet?

Groeten,

Geacht Forum,

nu zelfs m'n registersleutel aangepast.
Werkt ook niet.
Is een beetje van de zotte.
Ik kan dus niet eens leuke bestandjes naar m'n kennissen mailen.
Is de heer Gates een beetje doorgeslagen?

Fonz
:thumb:

Geacht Forum,

een noodoplossing gebruikt:
Outlook Express even gebruikt om de betreffende bestandjes te kunnen downloaden, daarna Outlook weer als mail programma aangezet.
Gigantisch omslachtig dus.
M.a.w. ik sta open voor suggesties!

Groeten,

Ik zal vanavond eens bij mij kijken.
Andere vraag heb je outlook.pst geimporteerd of teruggezet bij Documents+Settings enz ?

www.mcdev.com download detachOL en run programma is virus en spyware vrij.

geef aan wat je doorwilt laten (extensie). en klik paar keer op oke.

Start outlook op en bijlage zijn zichtbaar en te openen.

Mike

Beste Blacksheep en Piepenbm,

jullie zijn helden. Ik ga ze vanavond uitproberen.
Wanneer een(1)van deze prgjes werkt, ga ik jullie voor een lintje voordragen.

Groeten,

Wel leden,

jullie worden voor gedragen voor een lintje.
Ze werken allebei.
Het progje Outlok30 heeft echter verreweg mijn voorkeur.
Super!

Heel erg bedankt,

Fonz :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan