Openen van beveiligde pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marsan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Hallo aan ieder,

Ik heb een probleem. Sinds ik IE 7 heb geinstalleerd kan ik geen beveiligde pagina's meer openen de zgn https pagina's o.a. en ook bijvoorbeeld mijn hotmail niet meer.
Ik heb het internet afgestruind om te kijken wat het kon zijn en ik moest bijv. in de eigenschappen van IE de SSL aanzetten. Ook dit heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet. Ook heb ik IE een keer eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd maar het werkt nog steeds niet.

Ik heb ook Firefox geinstalleerd maar sinds ik de nieuwe IE7 heb geinstalleerd wil hij ook met firefox de beveiligde verbindingen niet meer openen!

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

Sander

Het volgende heb ik gevonden:

Problemen met Internet Explorer 7
Sommige websites zijn niet voldoende voorbereid op het gebruik van Internet Explorer 7. Zo is het met Girotel Online onmogelijk een betalingskenmerk in te voeren. Met de add-on User Agent String Utility (download:hier)kan de browser zich tijdelijk voordoen als Internet Explorer 6 waardoor deze problemen worden omzeild. Het blijft echter een work around totdat de betreffende websitebeheerder de nodige aanpassingen heeft gemaakt.

Bron: SchoonePC

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Esjeka

Perfect. Hij werkt weer helemaal na de installatie van dit bestand

Harstikke bedankt voor je moeite! Toppie!

Groeten,

Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan