Openen van geluidsbestanden op een forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

semira

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Dit is wat ik te zien krijg.
Het komt vast door mijn antivirus programma.. maar hoe schakel ik dat dan uit?
i6cfv4.jpg

PS. Ik heb het maar onder dit rubriek geplaatst omdat het hier niet echt overzichtelijk is allemaal.. Hoop dat ik nog in t goede rubriekje zit :o

Geachte,

ik KAN het mis hebben maar volgens mij ligt dit aan de beveiligingsinstellingen van uw Internet. U zou eens kunnen kijken boven in de menubalk.

EXTRA, INTERNETOPTIES, tabblad BEVEILIGING. Misschien dat u de standaardwaarden zodanig heeft staan dat Internet een site waarvoor geen handtekeningscertificaat is uitgegeven, blokkeert.

m vr gr.

Geplaatst door semira
Dit is wat ik te zien krijg.
Het komt vast door mijn antivirus programma.. maar hoe schakel ik dat dan uit?
i6cfv4.jpg

PS. Ik heb het maar onder dit rubriek geplaatst omdat het hier niet echt overzichtelijk is allemaal.. Hoop dat ik nog in t goede rubriekje zit :o

Wat is er mis mee dan:VERTEL dan leren we er misschien wat van,TIPS zijn altijd Welkom

Geplaatst door Dingeman
Geachte,

ik KAN het mis hebben maar volgens mij ligt dit aan de beveiligingsinstellingen van uw Internet. U zou eens kunnen kijken boven in de menubalk.

EXTRA, INTERNETOPTIES, tabblad BEVEILIGING. Misschien dat u de standaardwaarden zodanig heeft staan dat Internet een site waarvoor geen handtekeningscertificaat is uitgegeven, blokkeert.

m vr gr.

Als ik de tabblad beveiliging aanklik weet ik echt niet waar ik verder moet kijken.. kun je misschien ietjes preciezer zijn s.v.p.

alvast bedankt

Geplaatst door BANDIT123

Wat is er mis mee dan:VERTEL dan leren we er misschien wat van,TIPS zijn altijd Welkom

ik krijg dus van internet explorer een beveiligingswaarschuwing

er staat dus : "deze software wordt geblokkeerd omdat de uitgever ervan niet kan worden bevestigd"

de naam ervan is ook efreedominstaller.cab en die herkent (denk ik) mijn antivirus (?) niet. Het kan misschien ook aan de internetinstellingen liggen zoals dingeman zei maar dan weet ik ook niet waar ik moet kijken

Bij het tabblad Beveiliging kun je instellen Standaard, aangepast, als je daar op klikt dus kun je de beveiliging meer/minder streng zetten, soms wil dat wel helpen.

Geplaatst door Dingeman
Bij het tabblad Beveiliging kun je instellen Standaard, aangepast, als je daar op klikt dus kun je de beveiliging meer/minder streng zetten, soms wil dat wel helpen.

Nee hij kan bij mij niet lager dan normaal.

U zegt!!! PS. Ik heb het maar onder dit rubriek geplaatst omdat het hier niet echt overzichtelijk is allemaal.. Hoop dat ik nog in t goede rubriekje zit :o

Ik vraag?? Wat is er mis mee dan:VERTEL dan leren we er misschien wat van,TIPS zijn altijd Welkom

Dus Wat Is Er Zo Mis Mee Dan???

Geplaatst door BANDIT123
U zegt!!! PS. Ik heb het maar onder dit rubriek geplaatst omdat het hier niet echt overzichtelijk is allemaal.. Hoop dat ik nog in t goede rubriekje zit :o

Ik vraag?? Wat is er mis mee dan:VERTEL dan leren we er misschien wat van,TIPS zijn altijd Welkom

Dus Wat Is Er Zo Mis Mee Dan???
\

OOoooh zo.

Ja ik moet helemaal zoeken voor ik een goede rubriek heb gevonden en dan weet ik alsnog niet zeker of ik wel goed zit. Ik ben niet zo'n computerfreak.. weet er niet veel van af dus vandaar

openen van geluidsbestanden op een foto

Als men de melding krijgt dat de software wordt geblokkeerd ...
Is hier reeds een oplossing voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan