Openen van .jpg bestand lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost180584

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Als ik een jpg bestand wil openen, komt er te staan: Kan Mozill~1.EXE niet vinden! Wel zie je het plaatje in het klein.

Ik heb Mozilla Firebird gedownload en geinstalleerd en daarna via de uninstall verwijderd. Nu zou de oude situatie toch weer moeten terugkeren zodat ik ze in jpg kan openen......

Rechtsklik op de foto en kies openen met... , dan kies je je progje wat je wilt gebruiken , vb. paint of photoeditor of iets dergelijks . Als je wilt dat je pas gekozen progje altijd die .jpg opend dan kan je een vinkje zetten bij altijd openen met dit programma.

Groetjes

P.S. welkom op help-mij

Ik kan alleen kiezen uit openen en niet uit openen met...
Als ik daar op klik komt dezelfde foutmelding weer dat hij het programma niet kan vinden....heel wazig

wel als je shift erbij ingedrukt houd

Ja dan lukt het wel, thnx! maar wat is een handig programma om plaatjes in te bekijken? Eigenlijk wil ik dezelfde terug die ik ook eerst had, die standaard in windows zit. Welke is dat en waar zit die?

Het probleem is opgelost, hij opent ze nou in paint, maar wat wel raar is, dat het pictogrammetje er nog uit ziet als een windows teken, hoe krijg je dat weg? zodat er geen windows logo meer staat maar het paint logo

Extra --> Mapopties --> Bestandtypen

Zoek de extensie JPG op en klik op geavanceerd. Hier kun je het pictogram veranderen.

ik kan er wel via beeld --> mapopties --> bestandtypen komen, maar dan is er geen geavanceerd!
Ik heb wel het bijbehorende pictogram daar gevonden maar ik hem niet toepassen....

Bedoel je niet de Windows Viewer (voor afbeeldingen en faxen) ipv Paint?
Het is handig te weten welke windowsversie je gebruikt.

Geplaatst door Joost180584
ik kan er wel via beeld --> mapopties --> bestandtypen komen, maar dan is er geen geavanceerd!

Misschien tref je er wel een knop bewerken aan? Kies die en dan 'ander pictogram'.

Bijlagen

• bestandstype bewerken.jpg
    bestandstype bewerken.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan