openen van mail met wmv

Status
Niet open voor verdere reacties.

szarkotoby

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Berichten
5
hallo,
ik heb problemen met het openen van mails die eindigen met wmv
als ik ze open verschijnt er een venster op het scherm die vraagt of ik het
op wil slaan in de computer of annuleren.
als ik opslaan doe, slaat hij het op mijn pc en kan ik het dan pas openen via bs player
hij zou het gewoon direct moeten openen
 
Nou ben ik erg nieuwsgierig hoe je die mails opent ?!
 
wmv

Ik heb het daarjuist niet zo goed uitgelegd, denk ik. Het gaat over het volgende: ik krijg bijvoorbeeld een mail met als bijlage een .wmv-bestand. Ik open mijn mail en daarna wil ik de bijlage (het wmv-bestand) openen. Maar als ik op de bijlage klik, krijg ik onmiddellijk het scherm om het wmv-bestand op te slaan op mijn computer ipv het bestand gewoon te openen. Ook als ik rechts klik op het bestand, kan ik de mogelijk om te openen niet aanklikken. Als gevolg moet ik dus eerst alle bijlagen van mijn mail opslaan om daarna te kunnen openen. Dit is echter niet handig, ik wil net als vroeger onmiddellijk mijn bijlagen kunnen openen. Ik weet niet hoe het komt dat dit niet meer lukt. Ik vermoed dat het te maken heeft met de updates die ik heb moeten doen voor de hotmail (bing). Kan het daar iets mee te maken hebben? Of ligt het aan iets anders?
Als ik de bestanden opgeslaan heb, kan ik ze zonder problemen met de rechtermuisknop openen met bs-player. Is het mogelijk dat de instellingen van de bs-player gewijzigd zijn door de updates? Zo ja, hoe moet ik deze aanpassen zodat ik terug onmiddellijk de bijlages van mijn mail kan openen zonder ze eerst op te slaan.

Bedankt!
 
Dat houdt in, dat je waarschijnlijk 2 of meer koppelingen hebt staan voor *.wmv bestanden. Dat zou er maar 1 moeten zijn.

Open windows verkenner> Extra> mapopties> bestandtypen.
Zoek naar WMV.
Kijk of de juiste platyer gestart wordt.
De niet werkende of niet-gewenste weghalen.
Er mag er 1 overblijven.
 
wmv

hoi,
ik vind geen functie 'etra' bij windows verkenner en mapopties
het is toch het icoontje links onderaan dat ik met rechtermuis moet aanklikken he?, en
dan?
 
wmv

hoi, heb na nog wat zoeken het dan toch gevonden,
bedankt voor het helpen !
grtjs
 
Maar, is het ook opgelost?
En zo ja, hoe?
 
wmv

hey,
heb het volgende gedaan
extra aanklikken, dan opties, dan toepassingen aanklikken;
dan staat erbij bs player pro file rechts dat je kan opteren als standaard in te stellen
alle filmpjes werden vroeger al geopend door mijn bs player,
daar stond er trouwens ook bij automatisch oplsaan van filmpjes,
dus het zal dat wel geweest zijn want nu opend hij ze direct
grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan