Vogelrokker
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 dec 2004
Mijn probleem is het volgende. Ik open deze computer. Daarin vind ik alle schijven enzo. Als ik dan een schijf wil openen, dan opent hij deze in een apart venster. Terwijl ik bij extra > mapopties heb aangegeven dat hij alles in hetzelfde venster moet openen.
Zit ik dan in een schijf te bladeren (bijvoorbeeld de C: schijf) dan opent hij mappen weer wel in hetzelfde venster. Het is dus alleen als ik vanuit deze computer een map of schijf wil openen.
Sinds ik dit probleem heb kan ik ook verborgen bestanden niet meer weergeven. De optie kan ik nog wel veranderen in mapopties maar een druk op de OK knop zorgt er voor dat mijn oude instellingen blijven staan.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Zit ik dan in een schijf te bladeren (bijvoorbeeld de C: schijf) dan opent hij mappen weer wel in hetzelfde venster. Het is dus alleen als ik vanuit deze computer een map of schijf wil openen.
Sinds ik dit probleem heb kan ik ook verborgen bestanden niet meer weergeven. De optie kan ik nog wel veranderen in mapopties maar een druk op de OK knop zorgt er voor dat mijn oude instellingen blijven staan.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?