Openen VLC

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Windows 7 64 bit.

Om MP4 af te spelen installeerde ik een VLC-player.
Alles werkt normaal, maar ik moet telkens, om te openen, weer opnieuw VCL kiezen.
Het vierkantje waar men aanduidt MP4 altijd met hetzelfde programma te openen blijft wit/grijs kan niet worden gebruikt.

In "standaardprogramma's" en "bestanden aan programma koppelen" staat MP4 gekoppeld aan VLC.

Dit gaat dus niet bij mij:

"Schakel het selectievakje Dit type bestand altijd met dit programma openen in en klik op OK als u wilt dat alle bestanden van dat type in hetzelfde programma worden geopend."

Hi,
in de interface settings van VLC is ook nog een mogelijkheid om files te koppelen. Zie: "set file associations" Via Tools->Preferences-> interface kom je daar.
Een andere optie is om te controleren of je VLC met admin-machtiging installeert

... en afsluitend, meer weet ik er niet van, toch maar een VLC-herinstallatie proberen?

Heb al diverse keren een herinstallatie uitgevoerd. Zowel een oudere als een nieuwere versie.
Wat die interface en voorkeuren betreft zie ik niet goed wat ik daar kan aanpassen.
Er werd mij, bij installatie, niet op een admin-machtiging gewezen. VLC speelt MP4 af (enkel MP4, want al de rest heb ik bij installatie uitgeschakeld) zou het dan kunnen dat een machtiging nodig is ?

bij de file associaties kun je ook nog filetypes aan-/uitvinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan