openen website gevolgd door direct sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

OLDNGREY

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Als ik een icoontje aanklik op mn bureaublad wordt de betreffende website heel snel geopend en direct gesloten. Er zit een fractie van een seconde tussen. Het is floep aan en uit. Wat kan dat zijn? En wat kan ik eraan doen? :shocked:

Wat gebeurd er als je bij start / uitvoeren een webadres geeft ?
Kijk eens wat de standaard browser is.
Heb je misschien een andere browser verwijderd, wat misschien niet helemaal goed gelukt is ?

Wat gebeurd er als je bij start / uitvoeren een webadres geeft ?
Kijk eens wat de standaard browser is.
Heb je misschien een andere browser verwijderd, wat misschien niet helemaal goed gelukt is ?

Via Start en uitvoeren heb ik geen problemen. Ik heb ook nooit mn browser verwijderd of zo. Ik heb XP Sp2, legaal en blijf dit probleem houden. Het vreemde is dat het nu de ene keer wel gebeurd en de andere keer weer niet.Het is net of het bij de eerste keer aanklikken van een icoontje om hem te openen fout gaat en als ik het daarna doe met een andere website gaat het wel weer goed. Na afsluiten van de comp en opnieuw opstarten gaat het dan weer fout. Icoontje aanklikken floep aan en direct weer uit. Ik weet het niet meer.........:mad:

Via Start en uitvoeren heb ik geen problemen. Ik heb ook nooit mn browser verwijderd of zo. Ik heb XP Sp2, legaal en blijf dit probleem houden. Het vreemde is dat het nu de ene keer wel gebeurd en de andere keer weer niet.Het is net of het bij de eerste keer aanklikken van een icoontje om hem te openen fout gaat en als ik het daarna doe met een andere website gaat het wel weer goed. Na afsluiten van de comp en opnieuw opstarten gaat het dan weer fout. Icoontje aanklikken floep aan en direct weer uit. Ik weet het niet meer.........:mad:

ey mischien is dit een optie.
open deze computer en toets daar een url dan zou hij wel moeten doen en dan kan je IE ff opnieuw downloaden.

ik heb dit probleem op school ook gehad.

veel suc6 ;)

Hahaha. ik was mn adresbalk kwijt! Heb hem teruggezet en als ik daar de url intik werkt ie goed, dus dat is het niet. Ik heb inmiddles opnieuw IE 7 gedownload en geinstalleerd kijken wat ie nu doet. Hey overigens Jeasy ik wil niet zeuren of zo, maar in je handtekeningtyekst moet je, als je wilt "hard" late eindigen op een "t " dus "hart".
Sry m8 no offence? Thx 4 the help anyway

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan