openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter hels
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hels

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
Hallo helpers,
Bij het openen van windows internet komen in de bovenbalk de volgende gegevens voor:
Google
Yahoo
Windows live
Ask search
Nero
Ik gebruik alleen Google zoeken.
Hoe kan ik de andere gegevens verwijderen?
Hoe moet ik handelen om bij opening van internet direct het
zoekverzoek van Google op het scherm te krijgen?
Het zit maar raar in elkaar.
BVD
groet
hels

Hoe moet ik handelen om bij opening van internet direct het
zoekverzoek van Google op het scherm te krijgen?
Zorg dat je op de Google zoek-pagina staat. Ga dan in Internet Explorer via Extra, Internetopties, naar tabblad Algemeen. Klik onder het venstertje onder Startpagina op de knop Huidige gebruiken. Voortaan is de Google zoekpagina jouw startpagina.

Die iconen van webadressen boven in de balk zijn koppelingen uit je Favorieten. Je kunt ze op de volgende manier uit die balk verwijderen (je kunt ze dan nog wel in je Favorieten vinden). Ga weer naar Extra, kies nu Werkbalken en haal het vinkje weg voor Koppelingen. Die iconen zijn nu verdwenen. Wil je ze later toch weer terug, dan weer in IE7 via Extra naar Werkbalken en dan zet je dat vinkje weer terug.

Overigens, als je in je Favorieten, Koppelingen, de volgorde veranderd en de webadressen bovenin zet die je snel wilt bereiken en je zet dat vinkje weer terug zoals hiervoor beschreven, dan staan bovenin de IE7 balk die webadres-iconen die je vaak gebruikt en snel wilt bereiken zonder eerst je Favorieten-menu te hoeven openen.

Laatst bewerkt:
Hallo Boeing 737,

Wat ik ook probeer, het lukt niet.
Nadat ik Google zoeken op het openingsscherm heb gezet,is het gevolg dat extra nog steeds niet zichtbaar is.
Via andere mappen zoals deze computer waar Extra boven staat ,verschijnt steeds na Extra niet internetopties maar mapopties,waarin staat: netwerkverbinding maken of verbreken, synchrniseren en mapopties.
In mapopties staan mapjes
-taken
-door mappen bladeren
-op items klikken
Ook vind ik niets over werkbalken na Extra.
Help me
BVD groet
hels

Hallo Boeing 737,

Mijn vraag heb ik inmiddels opgelost
EXTRA staat rechts bovenaan.
Helaas niet gezien
Vandaar mijn kapriolen.
Mijn ekskuses hiervoor!!
Bedankt voor de moeite.
groet
hels