openGL aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarfje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Hallo,

Ik heb problemen met het spel Need for Speed underground wat steeds bevriesd.

Nu heb ik ergens gehoord dat ik open GL moet aanzetten?
Ik vind die optie wel maar als ik na het aanvinken er weer terug kijk dan staat ie gewoon weer op 3D.

Moet de kaart standaard op open GL staan ofzo want ik heb ook prioblemen met medal of honnor.

Ik heb al nieuwste drivers en directx 9.0 c opgehaald.

spec:
amd xp 3000
512MB geheugen
club 3D 9600 kleurenkaart.
120 GB HD

Thanks,

Als jij een Nvidia kaart hebt dan kun je in het "archief" van de Detonators probleemloos een oudere versie downloaden.

Voor een ATI kaart weet ik dat niet maar dat zal ook gen enkel probleem moeten zijn lijkt mij.

Geplaatst door gast0225
Als jij een Nvidia kaart hebt dan kun je in het "archief" van de Detonators probleemloos een oudere versie downloaden.

Voor een ATI kaart weet ik dat niet maar dat zal ook gen enkel probleem moeten zijn lijkt mij.

Het is `n ATI 9600 , ga wel weer ff zoeken...

Nieuwste videokaart driver installeren moet helpen. Zo niet, dan denk ik toch dat je het hardware-matig moet zoeken. Misschien te hete cpu of zitten je fans vol met stof.

Misschien heb je last van spyware/virussen? Controleer daar es op.

Je 9600 hoort et gewoon normaal te doen in NFSU in Direct3D-mode.

Geplaatst door Muurhond
Nieuwste videokaart driver installeren moet helpen. Zo niet, dan denk ik toch dat je het hardware-matig moet zoeken. Misschien te hete cpu of zitten je fans vol met stof.

Misschien heb je last van spyware/virussen? Controleer daar es op.

Je 9600 hoort et gewoon normaal te doen in NFSU in Direct3D-mode.

Alles is nieuw.
en verse windows instal sinds gisteren.

Betekent een verse Windows ook een volledig uptodate Windows................ ?

Geplaatst door gast0225
Betekent een verse Windows ook een volledig uptodate Windows................ ?

De automatische updates staat aan er zijn idd ook al nieuwe aangeboden updates geinstalleerd.

Jaaa, maar...........

automatische updates betekent automatisch ESSENTIELE updates. Er zijn echter ook (vele) andere updates beschikbaar. Als je naar Windows update gaat, kies dan in het schermpje bij Microsoft niet voor automatisch en laat 'm dan nog eens zoeken..........

Geplaatst door gast0225
Jaaa, maar...........

automatische updates betekent automatisch ESSENTIELE updates. Er zijn echter ook (vele) andere updates beschikbaar. Als je naar Windows update gaat, kies dan in het schermpje bij Microsoft niet voor automatisch en laat 'm dan nog eens zoeken..........

Thanks, ga ik gelijk ff doen.

Nog een vraagje.
In het bios kan ik in het Cell_menu de volgende opties veranderen.
Adjust DDR memory freq. >>staat op SPD<<
Adjust CPU FSB freq. staat nu op 100

Dit zijn de standaard instellingen van het mobo.
Echter ik heb een amd 3000+ en 512 MB 400Mhz maar er word een amd 2200 met 333Mhz aangegeven bij de opstart.
Wat moet ik daar nu invullen voor een juiste werking??

Mijn kennis op dit terrein is niet optimaal. Ik wil je geen verkeerde informatie geven. Open een nieuw topic in de desbetreffende sectie en ik vermoed dat je binnen 5 minuten het juiste antwoord hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan