OpenGL driver lost connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

spongbob

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2013
hallo iedereen, ik zit met een probleem, als ik een spel speel of op youtube aan het kijken ben dan wordt het scherm soms zwart en een beetje later word het terug normaal. Soms komt er dan ook het bericht "NVIDIA OpenGL driver lost connection with the display driver due to exceeding the windows time-out limit and is unable to continue, the application must close" er staat ook bij "error code 7". Is er mischien iets dat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

Welkom op helpmij.nl:thumb:
Heb je al geprobeerd om de laatste nw nvidia drivers te installeren?

je kan proberen je driver eens te verwijderen van je videokaart herstarten en de nieuwste nog maals instaleren en heb je de nieuwste direcxt X ?

Is het ook mogelijk dat de videokaart verouderd is want vroeger deed hij het goed en op de site van NVIDIA staat er dat deze foutmelding kan komen wanneer de kaart meer moet verwerken dan hij kan

Wat is het verschil tussen openGL en DirectX?

Laatst bewerkt door een moderator:
het grootte verschil ligt hen in de snelheid van verwerking waar directx de grote man is opengl wordt nu voornamelijk gebruikt in gaming voor linux machines om directx te gaan vervangen.

oh, bedankt ik heb de nieuwste directX erop gezet en hij lijkt nu goed te werken

is het opgelost? zou je misschien kunnen vertellen hoe? want ik kamp ook met dit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan