OpenGL probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

potloodgum

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Hey,

Ik heb de afgelopen 2 dagen, 2 spellen gedownload (online schietspellen).
Ik krijg bij beide een venster te zien waar staat dat er iets mis is met openGL.
Ik hoop dat iemand weet hoe je dit kan oplossen,

alvast bedankt :)

de nieuwste drivers van de videokaart installeren is misschien de oplossing

Hoor je via Computer-Eigenschappen-Tabblad Hardware-Apparaatbeheer en dan plusje bij ''Computer'' je videokaart te zien??

nee het is Computer-Eigenschappen-Tabblad Hardware-Apparaatbeheer en dan plusje bij ''beeldschermadapters''

Ik weet dat ''beeldschermadapters'' erbij hoort te staan, maar nu staat hij er niet bij :eek:

heb everest maar gedownload en kheb een ''nVIDIA geforce fx 5200'' (vind 't toch raar dat het niet bij apparaatbeheer stond)
Maar ik weet niet wat de nieuwste drive daarvoor is?

Ik krijg dan dit: The NVIDIA Smart Scan was unable to evaluate your system hardware. Please use Option 1 to manually find drivers for your NVIDIA products.

Volgens mij is mijn videokaart niet eens geïnstalleerd op de een of andere manier opeens (denk dat ''beeldschermadapters'' daarom ook niet in het lijstje staat) Ik ga nu dus even een willekeurige versie van mijn videokaart downloaden en kijken of hij er dan wel bij staat.

De spellen doen het :)
Schrok me wel dood toen ik mn videokaart ging installeren,
ik kreeg eerst een waarschuwing van mijn virusscanner maar liet het programma maar gaan
toen tijdens het installeren ging mijn beeld steeds op zwart en knipperende strepen erdoor heen dus hield ik mn knopje van pc in zodat hij uit ging, toen ik hem aanzette was die installatie opeens al klaar en stond ''beeldschermadapters'' er weer bij:)

Heel erg bedankt dennisdennis12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan