Openstaande bestanden Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hi,
Ik werk sinds kort met Windows 8.1, IE 11.
Soms wil ik een bestand verwijderen en krijg ik de melding dat het bestand nog open staat.

Hoe krijg ik de openstaande bestanden het gemakkelijkst op mijn scherm in Windows 8.1??

Kom er niet helemaal uit....

Frans

Laatst bewerkt door een moderator:
:) Meer en meer men' bij windows 8 stapt terug naar ouwe en vertrouwde classic shell ( weergave ! ) van voorgaande windows, en klachten dagelijks stapelen ze en groeien ze op die nieuwe W8 look :D

KLIK en kijk even -->> http://www.classicshell.net/ <<-- misschien heb je wat aan ?

Hi,
Classic Shell is geweldig, dank je.
Wel blijf ik mijn probleem houden: Ik zit in verkenner en wil een .pdf-bestand X verwijderen. Dan komt de error dat dit bestand nog geopend is.

Wat ik nu doe: Ik ga naar metro, type in bij zoeken: pdf.
Dan selecteer ik een willekeurig .pdf-bestand.
Dan klik ik met rechtermuis, waardoor ik (bijvoorbeeld) 5 .pdf bestanden open zie staan.
Vervolgens sluit ik met de muis op het x het bewuste openstaande .pdf bestand.

Dat moet toch (veel) makkelijker kunnen ??? Moet ik in Metro zijn, of kan ik ook in Classic Shell veel makkelijker een openstaand bestand opsporen en sluiten?

Dank!

:o Uch jej ...ben bang dat ik je verder niet helpen kan zelf gebruik ik geen W8 ( nog niet ! ) en weet op die manier zeer weinig over w8, daardoor ben zeker dat je nu verder gebruikers van deze windows beter helpen kunne' :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan