Openstaande schermen minimaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierm010

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Hoi,

ik heb eerst het forum doorzocht maar geen antwoord kunnen vinden op mijn brandende vraag:

wie weet een snelkoppeling om openstaande schermen in 1 keer te minimaliseren. Thuis werk ik met Offfice XP en OS XP, op het werk met Win 2000 en OS NT4. Ik blijf anders klikken.....

Geplaatst door Jappie-zland
Bedoel je dit ?

nee, meer zeg maar SHIFT F1 of Alt+g of zoiets, dus echt een toetesenbordcombinatie die een keer de schermen minimaliseert, maar ook weer maximaliseert met een toetsenbordcombinatie

Ik denk dat dat de oplossing is Gezina alleen ik vind het wel lastig 3 van die knoppe tegelijk (met 1 muisknop ik veel makkelijker :))

Ja dat is wel veel makkelijker, maja ik hou het bij die ene muisknop ;)

bierm010 is je "probleem" nu opgelost ?

Misschien klinkt dit heel dom, maar topicstarter bedoelt toch gewoon Windowstoets + D? Probeer maar eens, bij mij minimaliseren dan alle vensters in 1 keer.

(eigenlijk raar dat jullie zo'n standaard sneltoets niet kennen, maar ja)

EDIT
Hmm, dit stond ook al in de link van gezina, maar met 1 verschil: als ik vervolgens weer Windowstoets + D doe, springen alle vensters weer terug, dus hoef je niet die 3 toetsen in 1 keer te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Misschien klinkt dit heel dom, maar topicstarter bedoelt toch gewoon Windowstoets + D? Probeer maar eens, bij mij minimaliseren dan alle vensters in 1 keer.

Met windowstoets + m heb je hetzelfde effect. Met shift + windowstoets + m herstel je het weer, alles wordt dan weer gemaximaliseerd.

ik heb winxp en vond dit bestandje in de C:\Documents and Settings\Standaard\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch directory. je zou waarschijnlijk op Standaard je eigen username moeten in toetsen

even uitpakken en opstarten. gelijk zijn al je venster geminimaliseerd ofzo

Bijlagen

Dit bedoelt hij denk ik niet, hij wil snelknoppe (dus op zijn toetsenbord) en die zijn gevonde, namelijk Win+D of Win+M (+Shift)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan