Probeer het volgende:
Ga naar de Windows map, dubbelklik de Installer submap, en haal de map {90110413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} weg (of (veiliger) hernoem 'm). Waarschijnlijk moet je daarvoor eerst eigenaar worden.
In XP: Kijk
hier
In Vista/W2008/W7: Kijk
hier
Verder moet je de Temp map schoonmaken:
[Windows-toets]r toetscombinatie ->
%temp%
Verwijder alles wat je maar verwijderen kunt (sommige bestanden zullen in gebruik zijn, sla die dan over).
Ik laat hieronder even zien welke rechten er (eigenlijk) moeten staan op die {90110413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} map (in XP):
Administrators: Volledig beheer (overerfd van de Installer map erboven)
Iedereen: Lezen (overerfd van de map Installer map erboven)
System: Volledig beheer (overerfd van de Installer map erboven)
Dus op de Installer map moeten bovengenoemde rechten ook staan, maar dan niet overerfd.
Ik verwacht dat in Vista (ook) TrustedInstaller wordt genoemd in de rechten-instellingen. Is dat het geval dan lijkt me dat correct, dus ga daar niet aan wijzigen.
Verder zou je even naar de volgende instructie kunnen kijken, en zien of dat je probleem oplost:
1. Insert the first disk of your Office CD set in the CD-ROM drive.
2. From the Start menu or desktop, click or double-click Computer or My Computer.
3. Right-click the icon for your CD-ROM drive, and then click Open.
4. Double-click Files, and then double-click Pfiles.
5. Double-click Msoffice. Then double-click Office11.
6. Double-click Offcln.exe.
Daarnaast zou je veiligheidshalve de inhoud van de Office2003 cd kunnen kopieren naar een aparte map op je harde schijf en setup.exe van daaruit draaien.
Verder kun
Succes,
Tijs.