Opera 7.51 in Nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik ben een fan van het Opera internet/email/popup/spamstopper/downloadmanager en gebruik het veel en veel liever als Outlook Express.

Nu heb ik zojuist de nieuwste versie gedownload, totaal veranderd, maar nog mooier en beter....(denk ik). Het is echter nog in het Engels....

Ongetwijfeld zit er hier iemand op Helpmij die iets te doen heeft (betatester) met Opera en die mij misschien kan vertellen wanneer ongeveer de NL uitvoering gaat komen.

Deze versie (en eerdere) is echt een aanrader!

Het is een mooi progje inderdaad. Maar aangezien Opera normaal gesproken erg vlot is met de Nederlandse vertalingen, zal het niet al te lang duren. De laatste paar updates hebben elkaar erg snel opgevolgd. Ongetwijfeld zal dit een reden zijn, waarom er nog geen NL-taalfile is.

Wegens wat beveiligingslekken, heb ik enige tijd geleden besloten toch maar de laatste versie van Opera te installeren. Tot mijn verbazing zag ik dat de gehele interface gewoon in het Nederlands was. Je kunt de nieuwe versie dus gewoon over je oude 7.23 heen installeren, en dan is ie gewoon in het Nederlands.....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan